למה הכי חשוב לדאוג כשבונים עמוד נחיתה?

עולם האינטרנט טומן בחובו לא מעט פונקציות ומושגים ספציפיים שהופכים למוכרים ואפילו פופולאריים מאוד גם בקרב אנשים שרחוקים מידע טכני ספציפי בתחום. אחד המושגים הללו הוא דף נחיתה באינטרנט. עמוד או דף נחיתה הוא כלי מאד אפקטיבי להנעת הלקוח לפעולה שיווקית ממוקדת והוא בעצם תנאי סף בכל קמפיין פרסומי.
Web design concept

 

בטרם בניית עמוד נחיתה עליכם להגדיר את מטרותיו, האם מטרת הקמפיין בראשיתו היא קבלת פרטי הלקוח לטובת יצירת קשר, או של שיחת מכירות "חמה", ביצוע רכישה באתר ו/או הסכמה לקבלת מידע שיווקי ועוד.

לדוגמא, אם הפעולה השיווקית שהוגדרה היא קבלת כתובת המייל של הלקוח הקפידו להציג רק את השדה הרלוונטי בכדי למקסם את כמות הלקוחות שיבצעו את הפעולה (לדוגמא: הקלדת כתובת מייל).

תפקידו המרכזי של עמוד הנחיתה הוא לרכז עבור הגולש את המידע ולהציג אותו באופן ממוקד אשר אינו מאפשר לגולשים הסחות דעת וממקד אותם לכדי הפעולה השיווקית שהוגדרה בתחילת הפעילות.

החוכמה בבניית עמוד או דף נחיתה היא לשמור על האיזון הנכון בכמות המידע כך שמצד אחד יהיה מספיק מגרה,  אך, מאידך, לא ייתן עודף מידע שיגרום לגולש להחליט כי המוצר אינו מתאים לו.

ההשפעה שלכם על תהליך המכירה תהיה חזקה יותר בשיחה טלפונית או בפגישה, ולכן השאיפה היא למקסם את כמות הפניות תוך שמירה על רלוונטיות. כמו כן, לאורך כל תקופת הפעילות מומלץ מאד למדוד את יחס ההמרה מהעמוד. יחס ההמרה משקף את כמות הגולשים שביצעו את הפעולה המבוקשת לאחר שהגיעו לעמוד. לדוגמא, אם 100 גולשים נכנסו לעמוד מסוים ומתוכם 50 ביצעו רכישה, יחס ההמרה יהיה אחד לשתיים כשהמשמעות היא 50 אחוזים. תנאי נוסף ולא פחות חשוב בבניית העמוד היא התאמתו למכשירים סלולאריים וטאבלטים. זה מה שנקרא: "עמוד מותאם מובייל".

עמוד נחיתה שאינו מותאם למכשירים סלולאריים יספק יחס המרה נמוך ולמעשה יפגע משמעותית בתוצאות הקמפיין. בנוסף כדאי שתקפידו להציג מספר טלפון וטופס ברור ובולט אשר יאפשרו לכל גולש לפנות אליכם בכל שלב ושלב בתהליך. על מספר טלפון שמוצג להיות "קליקאבילי" כלומר מאפשר חיוג ממכשירים סלולאריים בעת לחיצה על כפתור במסך.

לסיכום:

עמוד נחיתה שנבנה בצורה ממוקדת ושיווקית המותאמת למכשירים סלולאריים יספק לכם יחס המרה גבוה וימקסם מאד את תוצאות הקמפיין שלכם. יש כיום לא מעט בתי עסק ייחודיים המציעים תהליך בנייה של דף , עמוד נחיתה, עבור עסקים קטנים ובינוניים וזה גם כולל לעיתים קידומים שונים במדיות חברתיות, כולל טיפול יומיומי בדפים הללו. יש גם מספר חברות שמעניקות לך מערכת מיוחדת ליצירת דפי נחיתה.

בדרך כלל, מדובר בהשקעה קצרה שיכולה גם לחסוך לכם כסף.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים