בניית אתר אינטרנט לעסק: מהם תפקידיו העיקריים?

כדי "לקפוץ על רכבת השיווק" באינטרנט בזמן ובצורה הנכונה, יש להקים אתר מתאים ומובנה, לשדרג ולרענן את התכנים המופיעים בו ולהוסיף לו תכנים נוספים מבחינה שיווקית ומקצועית שיהפכו אותו לאתר אטרקטיבי שיככב בתוצאות הראשוניות של הגוגל. על עיקרי תפקידיו העסקיים של האתר האינטרנטי של העסק שלכם במאמר שלפניכם.
Internet Concept on Laptop

בניית אתר אינטרנט לעסק: מהם תפקידיו העיקריים?

מאת: לימור שטרן

אתר אינטרנט לעסק כיום הוא אינו רק עניין של מה בכך, אלא מחויב המציאות.

לקוחות פוטנציאליים רבים, טרם בואם לבצע רכישה, בודקים אתרים שונים קודם ביצוע הרכישה ובודקים את הנושא.

אתר האינטרנט של העסק יכול להפוך מכרטיס ביקור מעוצב לעוד משווק ראוי לעסק שלך שיכול לעבוד היטב. כדי "לקפוץ על רכבת השיווק" באינטרנט בזמן ובצורה הנכונה, יש להקים אתר מתאים ומובנה, לשדרג ולרענן את התכנים המופיעים בו ולהוסיף לו תכנים נוספים מבחינה שיווקית ומקצועית שיהפכו אותו לאתר אטרקטיבי שיככב בתוצאות הראשוניות של הגוגל.  כמו כן, צריך לזכור תמיד שיש לתחזק אותו באופן מקצועי ושוטף, למנוע תקלות ולפתור בעיות, והכל בהתאם למטרות הקידום ולאסטרטגיה השיווקית הכוללת של העסק.

לאתר אינטרנט עסקי 3 תפקידים עיקריים:

  1. תדמית העסק

אתר הבית שלכם צריך להכיר ללקוחות את העסק, ליצור לו מיתוג מתאים, להבהיר ללקוחות במה העסק שלך שונה משאר העסקים, מהם היתרונות הייחודים לו ומדוע כדאי להם לבחור דווקא בו. בניהול נכון הם ייצרו רושם של עסק אמין ומכובד, איכותי ומומלץ.

  1. הצגת מידע

התכנים באתר הבית של העסק צריכים להיות מקצועיים ומעניינים את הקהל הרחב, בהם לקוחות, לקוחות פוטנציאליים, ספקים, עיתונאים, מובילי חברה ודעת ועוד. כך הוא ימשוך גולשים רבים יותר, שיעלו את החשיפה לאתר ולעסק שלכם.

סרטוני מידע, מחשבונים, מאמרים של אנשי מקצוע בתחום ועוד, יוסיפו עניין ומידע לאתר, ויהפכו את תדמיתכם למקצועית יותר.

  1. מכירות

אתר לעסק שמציע מכירות ומכיל חנות וירטואלית (במידה והדבר מתאים לעסק), יהיה אתר מושך יותר ומעורר עניין. חנות איננה מתאימה לכל עסק, אך בעסק שמוכר מוצרי מדף מוגדרים הדבר נחוץ ויתרום באופן ניכר למכירות והכנסות העסק. ניתן להקים חנות וירטואלית על גבי תשתית קיימת של חנויות וירטואליות כמו ה – ebay או לרכוש תוכנה שנועדה לכך. במידה ותפרסמו נכון את החנות הווירטואלית ברשת, יגרום הדבר לעלייה ניכרת במחזור המכירות של העסק, כניסות גבוהות לאתר ולחשיפה גבוהה לבית העסק שלך.

לסיכום:

כיום, ההתפתחות האינטרנט והשהייה של אנשים מכל קצות העולם ברשת במהירויות גלישה גבוהות ובפס רחב, מחייבת כל בעל עסק שמכבד את עצמו, להקים אתר לעסק שלו.

האתר צפוי לא רק לשרת את האינטרסים של העסק ושל בעליו, אלא גם יתרום לו תדמיתית, ימתג אותו ציבורית ויכווין אליו את קהל היעד המיועד לו מקצועית, וזאת ככל שהוא יציג מאמרים מעניינים יותר וייתן תוכן מקצועי מקיף ונכון.

לפני הקמת האתר כדאי מאוד לבחון ולבדוק מהן המטרות של האתר שלכם, למי הוא מיועד וכיצד יעוצב.

והכי חשוב:

האתר שלכם חייב יהיה להיבנות בהתאם לצרכים המיוחדים שלכם.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים