האפליקציות שחובה שיהיו בסמארטפון של העסק שלכם

אם בעבר רוב ההתנהלות העסקית הייתה נעשית על ידי שליחת מיילים ובדיקת תזכורות בקלנדר של האאוטלוק, הרי שכיום רוב העבודה עוברת אל המכשירים החכמים הניידים, וממש בכל שנייה נוצרת עוד אפליקציה נוספת לעזור לנו בכך. אך מהן האפליקציות שאתם פשוט, אבל פשוט לא יכולים להתחיל את היום העסקי שלכם בלעדיהן? יצאנו לבדוק.
Software. Smartphone or mobile phone app icons background. 3d

בין שלל האפליקציות הקיימות ב'גוגל פליי' או ב'אפסטור' ישנן המון אפליקציות שמתיימרות לעשות את חיי-העבודה העסקיים שלנו, לנוחים ויעילים יותר עבורנו. הנה טעימה מכמה מהמומלצות ביניהן לצורך זה:

Any.do

אם תרצו לרכז את כל החיים שלכם למקום אחד: בין אם זה תכנון חופשה, הכנת רשימת מכולת או תכנון הלו"ז לשבוע הקרוב, Any.do מסדרת את זה בצורה ויזואלית נעימה וכיפית, עם סנכרון מיידי בענן במחשב הנייד, בטאבלט, בסמארטפון. בתוכנה זו יש אפשרות להקליט תזכורות קוליות, לצרף קבצי תמונה ומולטימדיה מדרופבוקס לתוך כל משימה. במקביל, קיימת בה האפשרות לקבוע משימות שיתופיות, עתידיות וכאלה שחוזרות על עצמן בזמן קבוע.

תוכנה נוספת מומלצת, מאותם היוצרים של Any.do היא Cal. תוכנה זו מסנכרנת את כל היומנים שלך (גוגל / הוטמייל ועוד) למקום אחד. יש בה התראות ויזאוליות, כלים לניהול ותיעוד פגישות, הצעות טקסט אוטומטיות להשלמת הקלדה, הערות קוליות שניתן להקליט, ניווט בקליק אחד דרך Waze /  Google Maps / שירות GPS  אחר המובנה במכשיר, הגעה לפגישה / אירוע שמופיע בקלנדר, חיזוי של אנשים שתרצה להיפגש אתם והצעה של מקומות מפגש סמוכים. כמו כן, היא מאפשרת סנכרון מיידי עם Any.do לתיאום תזכורות קוליות והתרעות על מטלות.

Evernote

האפליקציה בה"א הידיעה לסנכרון סביבת העבודה שלכם בכל המכשירים בו זמנית. בעלת אפשרות לכתיבת הערות ויצירת רשימות, ארגון מאמרי אינטרנט, מסמכים ותמונות, הכנת מסמכי-עבודה ושיתופם עם קולגות תוך כדי הרשאות עבודה עליהם במקביל, ישירות מתוך האפליקציה, הפיכת כרטיסי ביקור לאנשי קשר, שמירת מסמכים, יצירת קבצי PDF, אפשרות לחיפוש טקסט בתוך תמונות, הקלטת רשימות ותזכורות קוליות. חלק מהתכונות באפליקציה בתשלום, אך גם האופציה החינמית נותנת מענה מעולה לצורכי-המשרד הממוחשב מהנייד שלכם.

CamScanner

מאפשרת לסרוק מסמכים בקלות על ידי שימוש במצלמת הנייד. סורקת באיכות גבוהה ומאפשרת לאחסן חשבוניות, תעודות וכל דבר שתרצו לסרוק. יש אפשרות של סריקת טקסט מתוך תמונה (למשל בחשבוניות).

CamCard

מאפשרת לסרוק כרטיסי ביקור במהירות ובקלות ולהמיר אותם לאנשי-קשר לאחסון במכשיר. ממש עבודה קלה ומאוד אינטואיטיבית.

Ifreelance היא תוכנה קלה וחינמית לניהול חשבונות בעסק שלכם. היא פותחה במיוחד על מנת לעזור למשתמשים, כדוגמת עסקים קטנים שאינם מבינים ברזי ניהול החשבונות והדיווח למס הכנסה. יש אפשרות לייצר קבלות וחשבוניות מס מתוך התוכנה, אפשרות לשלוח חשבוניות מס ללקוחות במייל, ולראות את הנתונים החשבוניים של העסק בצורה גרפית קלה ונעימה לעין. לפרילאנסרים, היא משמשת כתוכנה מועילה ונוחה במיוחד למעקב אחר נתוניהם העסקיים.

ל-Ifreelance  אין אפליקציה שיש להוריד מחנויות האפליקציות, אך גרסת המובייל שלה מותאמת באופן מושלם למכשירים הניידים, וניתן להיכנס אליה בכתובת www.ifreelance.co.il\mobile.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים