היתרונות של מערכת אזעקה אלחוטית לעסק שלך

מערכות אזעקה אלחוטיות מציעות יתרונות רבים על פני מערכות קוויות. הן אסתטיות וקלות מאד להתקנה, מה שהופך אותן ללא כל תחרות לבחירה המועדפת על ידי לא מעט בעלי עסקים קטנים ובינוניים. היתרונות במאמר שלפניכם
Finger pressing keys on alarm keypad

 

מערכות אזעקה אלחוטיות מציעות יתרונות רבים על פני מערכות קוויות. הן אסתטיות וקלות מאד להתקנה, מה שהופך אותן ללא כל תחרות לבחירה המועדפת על ידי לא מעט בעלי עסקים קטנים ובינוניים.

התקנה קלה

התקנת מערכת אלחוטית היא פשוטה, נקייה ואסתטית כיוון שאין צורך ממשי לקדוח חורים בקיר העסק ואין חוטים חשופים שיכולים לגרום לבעיות חשמל בו.

בנוסף, אין מדובר בהתקנה יקרה כמו במקרה של אזעקה קווית, אשר מורכבת ומשלבת עבודות חשמל, תקשורת וחציבה בקירות.

סוללה

מערכות אלחוטיות הן אמינות יותר כיוון שאינן תלויות במערכת החשמל, העלולה להשתבש בעקבות הפסקת החשמל או פורץ שגורם נזק וחותך את חוטי החשמל בעסק. בכדי להבטיח שהמערכת תפעל באופן רציף, מתקבלת התראה מוקדמת שמודיעה על הצורך בהחלפת סוללה.

רשת סלולארית

רוב המערכות האלחוטיות שולחות אותות אזעקה באמצעות קו סלולארי. כלומר, גם אם קווי הטלפון נחתכים, המערכת עדיין מחוברת למוקד המרכזי, ומתריעה על פריצה לבית העסק.

משתלמת וניתנת להעברה

אזעקות אלחוטיות אינן דורשות חיווט או התקנה מרכזית ולכן עלות ההתקנה שלהן היא סבירה. היא מתאימה מאוד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים ששוכרים מבנה או נכס לעסק שלהם. מערכות אלחוטיות הן ניידות ואפשר בקלות להעבירן לבית עסק קטן או בינוני חדש.

בית חכם

ישנן לא מעט מערכות אזעקה אלחוטיות אשר משתלבות עם מערכות בית חכם ומאפשרות לא רק ניטור ווידאו וקבלת הודעה על הנעשה בבית העסק שלך, אלא גם שליטה במערכות אחרות באמצעות מחשב או טלפון חכם.

מערכות אלו יכולות לכלול גם כיבוי והדלקה של אורות, נעילת דלתות וסורגים, ופקדי טמפרטורה.

דבר שמאוד שימושי כאשר נעדרים מבית העסק ורוצים לשמור על הטמפרטורה.

מערכת אזעקה אלחוטית גם יכולה לפתור תקלות בצורה פשוטה ויעילה מאוד. לעיתים מתקין מערכת האזעקה יכול בהחלט לזהות בעיות מרחוק ואף לפתור אותן בצורה טובה ויעילה.

המשמעות הגדולה היא קבלת מענה טכני מהיר לתקלות ללא כל צורך בביקור טכנאי או איש מקצוע.

שדרוג ונוחות הפעלה

בנוסף, מערכת אזעקה אלחוטית יכולה להיות קלה מאוד לשדרוג ונוחה להפעלה. מאחר וכל רכיב של המערכת הוא אלחוטי, קל מאוד להסירו ולהחליפו לדגם משודרג ומשוכלל יותר.

ניתן בהחלט להוסיף גלאים נוספים או תכונות חדשות כמו ניטור ווידאו לאחר התקנת המערכת. רכישה של מערכת אזעקה אלחוטית יכולה לעלות אלפי שקלים לבעל העסק ולכן כדאי לקנות זאת בחנות או בעסק וותיק ובעל המלצות בתחום, וכמובן כזה שנותן שירות יעיל במקרה של תקלות שונות ומגוונות.

רוב המערכות המתקדמות הן מתוצרת ישראל כך שאין בעיה לקבל טיפול או חלקי חילוף וסיוע במקרה של תקלה.

כדאי מאוד שתחפשו את האסמכתא של היצרן וכן תעודות של מכון התקנים הישראלי.

בנוסף, דרשו  אחריות לשנה או שנתיים.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים