המדריך המלא למיזוג דפים עסקיים בפייסבוק

אם פתחתם בעבר מספר דפים עסקיים בפייסבוק ואתם רוצים לאחד את הכוחות? הגעתם למקום הנכון. במאמר זה תלמדו איך בדיוק למזג עמודי פייסבוק עסקיים במינימום הזמן והמאמץ.
Blank Card holded by hand and thumbs up

רבים המקרים שבהם עם השנים, לעסק אחד, נפתחו מספר דפים עסקיים מסיבות שונות. אין צורך שתוותרו על הלייקים שנצברו בכל אחד מהם – ניתן לאחד את כל הדפים לדף עסקי אחד.

לפני ביצוע המיזוג חשוב שתדעו מה יכול לתרום להצלחת או כישלון התהליך:

  • ניתן למזג רק דפים בעלי שם זהה.
    על מנת לשנות את שם אחד הדפים, תוכלו לפנות לפייסבוק בבקשה לשינוי השם צפו למענה תוך מספר ימים.
  • נקודה חשובה: אם פייסבוק עונים לכם בתגובה "קיים דף בשם שביקשתם" (והרי זה ברור! זו הסיבה האמיתית לבקשת שינוי השם!), בקשו לשנות את השם רק עם הספרה 1 בסוף (לדוגמא "קווין" ו- "קווין1")
  • חשוב להדגיש כי הדף בעל כמות האוהדים הקטנה יותר ימוזג לתוך הדף בעל כמות האוהדים הגדולה יותר. כמו כן, אופציית המיזוג תופיע בהגדרות של דף האוהדים הגדול ביותר בלבד.
  • בתהליך המיזוג, פייסבוק מעבירה מהדף הקטן יותר רק את האוהדים וכל שאר התוכן נמחק. לכן חשוב לוודא שכל המידע שעל הדף הקטן (שיימחק), מגובה.

אחרי שכל התנאים הבשילו, יש לכם דפים בעלי שמות זהים או לפחות דומים ודאגתם לגבות את המידע מהדף הקטן יותר, ניתן להתחיל בתהליך מיזוג הדפים העסקיים:

1.     1. ראשית, היכנסו להגדרות של הדף העסקי בעל מספר האוהדים הגדול ביותר.

    2. בתחתית הדף בחרו באופציה של Merge Pages) מיזוג דפים)

 

3. מסך המיזוג ייפתח, ובו אמור להופיע שם הדף שאותו אתם רוצים למזג.

4. בחרו את הדף הרצוי ולחצו על Merge Pages.

5. הודעת אזהרה תקפוץ עם התראה, שאומרת כי כל המידע שהיה בדף עם מספר הלייקים הנמוך יותר יימחק. וודאו שוב שהמידע באמת מגובה, ואז לחצו שוב על Merge Pages.

6. פייסבוק תורה לכם לבחור באיזה מכתובות URL אתם מעדיפים לדף העסקי המאוחד. בחרו את כתובת URL של הדף הגדול. דוגמא לכתובת:  http://on.fb.me/1TRhivc

7. בסיום המיזוג, תקבלו הודעת אישור מפייסבוק.

 

 

 ברכות!

יש לכם דף עסקי אחד המאחד את הלייקים שאספתם משני הדפים יחד! 

·          יכולים לקחת כמה שעות עד מעבר כל הלייקים, בצעו רענון מספר פעמים וחכו עד שמספר הלייקים ייתקבע.

·         בנוסף, כל אוהד שעשה לייק לשני הדפים, ייחשב כלייק אחד בעמוד המאוחד, ולכן אל תיבהלו כאשר לא תראו את הסכום המדוייק של חיבור שני העמודים – הפער הוא מספר האוהדים הכפולים.

 אם לא הסתדרם אנחנו כאן. אתם מוזמנים להעביר אלינו את שאלותיכם דרך תת-הקטגוריה "שאל את המומחה".

 

 


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים