השקעות בנדל"ן: מהי הדרך להצלחה בתחום?

בישראל של השנים האחרונות נחשב תחום הנדל"ן כמעניין ומפתה במיוחד וכעסק מצליח ומכניס, בעיקר, בעקבות עלית המחירים הדרמטית שנרשמת כאן בשנים האחרונות, בערי המרכז והצפון ואפילו בעיירות הפיתוח. עצות מובילות לסגירת עסקאות בעולם המרתק של הנדל"ן ואיך להתעשר ממנו ולהפוך את ההשקעה להכנסה ולהצלחה, בכתבה שלפניכם.
House Made of Cash Money Isolated on White Background.

עולם ההשקעות והיזמות בתחום הנדל"ן, קורץ לאנשים רבים שרוצים להתעשר בצורה זו. מקומות שעד לא ממזמן נחשבו כבעלי-פוטנציאל נמוך להשקעה, הוכיחו שאפשר גם אחרת, והפכו לאזורים אטרקטיביים ומשתלמים להשקעה.

אז מה עושים כדי להתחיל "ולגלגל מיליונים" ולהפוך את ההשקעה להכנסה ולהצלחה?

  • "אם לא תדע, איך תצליח?"

1. כמו בכל תחומי החיים, ידע מקיף והתמצאות בתחום הם כלל בסיס להצלחה. אם לא תבין בתחום ותלמד עליו, איך תדע היכן ומתי להשקיע את כספך? ואם לא תדע את השפה המקצועית בעולם הנדל"ן איך תזהה על מה מדברים אתך והאם מנסים "לעבוד" עליך? קודם שנכנסים ומתחילים לעבוד בתחום, יש ללמוד אותו על מנת להתמצא בו ובכל פרטי הנקודות והסעיפים המרכבים אותו. האופציות ללמידה הן מגוונות: קריאת ספרים וכתבות מתחום עולם הנדל"ן, חיכוך באנשי נדל"ן מצליחים, קורסים מגוונים שניתנים לפעמים גם בחינם בבנקים ובמכללות פיננסיות, ימי-עיון שעוסקים בנושאים הללו, ובכל דרך נוספת שאותה תמצא לנכון.

 

  • "אם לא תסתכן, איך תצליח?"

2. שמו השני של היזם זה סיכון (ועדיף סיכון מחושב). משקיע ויזם בתחום הנדל"ן שאינו מסתכן – הדרך אל ההצלחה שלו תהיה , בדרך כלל בהכרח, לרחוקה יותר. היכולת להסתכן מגיעה רק לאחר הבנה עמוקה של תחום הנדל"ן והחישוב שלך מהו הנכס הנכון להשקעה שיצליח בעתיד. עליך לאתר נכס ייחודי בעל פוטנציאל רווח גבוה, שיקנה לך יכולת לפעול בדרכים מתוחכמות ולממש את מלוא הפוטנציאל של הנכס על ידי תהליך השבחה, בהשקעה מינימאלית ורווחיות מקסימאלית, למימוש מהיר להגדלת ההון העצמי ולהעלאת התשואה השוטפת בעסקת נדל"ן מניבה.

אם תוכל לקחת סיכון ולקפוץ למים הסוערים – תהיה "בר-הצלחה". לאחר שלמדת את התחום ואתה מרגיש שהבנת אותו, בחר נכס ראשוני להשקעה, קנה אותו תתחיל להריץ אותו, ומשם תמשיך הלאה ותתקדם. אם תזדקק בהמשך הדרך לכסף נוסף כדי להמשיך ולהשקיע תוכל להיעשות שותף עם מישהו או לארגן קבוצת רכישה.

 

  • "אם לא תיעזר בטובים, איך תצליח?"

3. אנשי מקצוע שטובים בתחומם, הם עזרה חשובה להצלחה. התייעצות עם אנשי מקצוע שסובבים סביב תחום הנדל"ן, יוכלו להיות לך לעזר רב בהבנת כדאיות העיסקה והאם היא תשתלם לך בסופו של דבר. עורכי דין שיעיינו בחוזים ויבדקו את פרטי ההגבלות שיש על הנכס, שמאים שיעריכו את ערכו, מהנדסים שיבדקו בעיות בנכס, קבלנים שיעריכו צורך בהשקעה ושיפוץ כל אלו ועוד יוכלו להיות העוזרים שלך שלא תיכשל בבחירת ההשקעה שלך בעתיד.

חשוב לזכור: הכי חשוב, לחשוב רחוק, מחוץ לקופסה ולא לפחד. עם העזה, מעט מזל והרבה הצלחה – תדאג לממש את חלומך בתחום ולא רק בו.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים