למה זמן שווה יותר מכסף?

כל בעל עסק מתמודד יום-יום עם בעיות ניהול הזמן שלו. כנותן שירותים אתה מתרוצץ מלקוח ללקוח, ולעתים מתבטלות לך פגישות במשך היום שגורמות לך לאיבוד זמן יקר. בנוסף, עליך להיפגש עם הלקוחות הפוטנציאליים ולהסביר להם, כל פעם מחדש על היתרונות והחסרונות של המוצר / השירות שלך. כעצמאי אתה גם מנהל את העסק שלך וגם צריך לשמור על קשר עם כל הלקוחות. אז מה עושים כדי למקסם את המושג בפגישות שכנוע הלקוחות? עצות הכרחיות במאמר זה.
Handshake of businessmen greeting each other
כבעלי עסקים אנחנו חייבים להיות מאוד ממוקדים במשך היום, כדי שנוכל לעמוד ביעדים ובמטרות שסימנו לעצמנו כמטרה. אך, מי מאיתנו לא חוטא ובודק באינטרנט את השינויים שחלו על ניירות הערך שלו בבורסה, מי מאיתנו לא בודק מה חדש ומעניין בפייסבוק או שסתם פותח אתר חדשות, כדי לבדוק מה קרה בדקה שלא היינו מול הצג הדיגיטלי? האם קורה לך לפעמים שהרגשת שהיום עבר, אבל לא הספקת לעשות הרבה? האם אתה מרגיש שהיום לא היה מספיק פרודוקטיבי עבורך? אתה מרגיש שיכולת לעשות יותר?
אתה לא לבד.
בעלי עסקים שנותנים שירותים עסקיים לא תמיד יודעים איך לנצל את זמן העבודה בצורה הנכונה ביותר.
כנותן שירותים אתה מתרוצץ מלקוח ללקוח, ולעתים מתבטלות לך פגישות במשך היום שגורמות לך לאיבוד זמן יקר. בנוסף, עליך להיפגש עם הלקוחות הפוטנציאליים ולהסביר להם, כל פעם מחדש על היתרונות והחסרונות של המוצר / השירות שלך.
כעצמאי אתה גם מנהל את העסק שלך וגם צריך לשמור על קשר עם כל הלקוחות. לעתים, אתה מוכר שירות מוזל לטווח ארוך וכמות הלקוחות שלך גדולה יחסית, אבל כך גם גדלה כמות הפניות מאותם לקוחות שצריכים לרוב גם מערך שירות לקוחות נרחב, שלא תמיד משתלם לך תמיד להחזיק.
אתה חייב להבין שאם אתה לא תוביל את הספינה, היא לא תגיע לנמל שרצית.
אז מה עושים? 
1. משתדלים לקבוע פגישות של הצעות לעבודה עם כמה לקוחות פוטנציאליים באותו אזור גאוגרפי.
2. דואגים לוודא תמיד יום קודם, האם הפגישה שלכם עם הלקוח בתוקף כדי שלא תגלו שנסעתם לחינם משום שהלקוח שעמו הייתם אמורים להיפגש שכח בכלל שאתם אמורים להיפגש.
3. מכינים מידע כללי ומתומצת על השירות שאתם מציעים.
4. תנו ללקוחות לקרוא הצעת מחיר שמכילה לא יותר מ-10 משפטים במקום שתתעסקו במתן הסברים כל היום.
5. תבקשו לקבל מהלקוח מבעוד מועד מה השירות המדויק שהוא מחפש, כדי שתוכלו להגיע מוכנים לפגישה.
6. תשקיעו כל יום לפחות שעה בשיווק ופרסום של עצמכם. על תסתמכו רק על שיטת "פה לאוזן". אתם צריכים לתחזק לפחות חמישה ערוצי-שיווק שונים בו זמנית.
7. בדקו עם עצמכם – מה אתם יכולים להציע שהמתחרים שלך לא מציעים. אולי יש לכם שירות מהיר, מענה מיידי לפניות, הצעות לשדרוג השירות ללא עלות נוספת ועוד. הכינו מערכת דיוור שבה אתה שולחים עדכונים מידי חודש לכל הלקוחות שלכם וכך הם ידעו תמיד שאתם בקשר איתם ולא שוכחים אותם.
8. הפעולה הכי הכי חשובה: שאלו תמיד בכל מייל ובכל הזדמנות את הלקוחות שלכם: "האם אתם מרוצים מהשירות שלנו?". אם התשובה היא כן, בקשו מהם חמישה שמות של חברים או בני-משפחה נוספים שאתם יכול לפנות אליהם בהצעה עסקית.
9. אם התשובה שלילית – למדו מה אתם צריכים לעשות כדי להשתפר ותדאגו להשתפר.
10. העסק שלכם יוצר את העתיד שלכם. תטפחו את העסק שלכם, וכך תטפחו את העתיד שלכם ושל משפחתכם.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים