חנות וירטואלית: למכור מבעד למסך המחשב

חנויות מסחר אלקטרונית באינטרנט, צצות כפטריות אחר הגשם והגולשים מרוצים. לקטוף אותן ולאכול. מה יותר פשוט מלשבת מול המחשב, עם מזגן ונעלי בית ולרכוש את המוצרים הדרושים? לפיכך, אין פלא, שכמות הצרכנים שקונים און-ליין גדלה במהירות והביקוש לחנויות ברשת עולה. מכירה באינטרנט משתלמת אף יותר מהקנייה בו. מדוע? התשובות לשאלות אלו ונוספות בכתבה שלפניכם
תמונה בחורה עם מחשב

חנויות מסחר אלקטרונית באינטרנט, צצות כפטריות אחר הגשם והגולשים מרוצים. לקטוף אותן ולאכול. מה יותר פשוט מלשבת מול המחשב, עם מזגן ונעלי בית ולרכוש את המוצרים הדרושים?

לפיכך, אין פלא, שכמות הצרכנים שקונים און-ליין גדלה במהירות והביקוש לחנויות ברשת עולה. מכירה באינטרנט משתלמת אף יותר מהקנייה בו, משום שכמות הקונים הפוטנציאליים באין סוף מרחבי-הרשת היא אדירה, ואין בה עלויות גבוהות של החזקת סוכן מכירות, החזקת חנות והחזקת שאר דברים שמוסיפים לעלות המוצר.

בנוסף, במכירה אינטרנטית ניתן לצרף שירות או חבילת מוצרים אטרקטיבית נוספים לכל מוצר ומוצר.

הדבר צפוי להעלות את סך המכירות של העסק שלך.

יתירה מכך, באתר יכולה להיות מוצגת לא רק תמונת המוצר, אלא גם כל הפרטים עליו ובזה תחסוך עלות של זמן הסבר ללקוח ושיחות מיותרות.

במקביל, ישנם אתרים בהם תינתן אפשרות של שאלות אודות המוצר מה שיחסוך ללקוח ולך זמן של בדיקת המוצר ושאלות חוזרות אודותיו.

קלות ההגעה למודעות הצרכנים ברשת קלה יותר ומגוונת. וכך גם הדרך לשימור הלקוחות ועדכונם על מוצרים ומבצעים נהפכת כיום לפשוטה יותר והיא ניתנת בעזרת הדואר האלקטרוני, הניוזלטר והשימוש ברשתות החברתיות. כל הכלים הללו יצרו עולם מכירות אינטרנטי אינסופי שמגיע בקלות ובמהירות ללקוחות רבים.

עם זאת יודגש, שלפני שאתם רצים לפתוח חנות משלכם ברשת, צריך לשים לב לאבטחה נכונה ולשירות אמין כדי שהקניה בחנות שלכם תהיה טובה ובטוחה ותגרום ללקוחות לחזור אליה שוב ושוב:

1. קניה בטוחה – תבטיח לקוחות

בטיחות היא מעל הכל. ללקוח צריך להיות ברור שהוא מבצע קנייה בטוחה. פרוטוקול ה- SSL מונע זליגה של מידע חשוב ואישי לרשת. כשמבצעים רכישה באתר שלך, חשוב שהמנעול הצהוב יופיע על המסך לאורך כל תהליך המכירה, למנוע הדלפה של פרטי כרטיס אשראי, מספר טלפון או כתובת. יש לעשות את המקסימום האפשרי שהלקוח יהיה בטוח שבעלי האתר עושה הכול כדי שפרטיו האישיים לא יודלפו. במידה וישתכנע בכך, הוא ייטה לחזור ולבצע קניה נוספת באתר שלכם.

2. צריך אבא ואמא לחנות

גולשים שמבצעים רכישה רוצים לדעת שלמוצר שקנו יש אבא או אימא (או שניהם יחד), שידאגו לאמינות וטיב המוצר שהם קונים ולאחר שהם קונים אותו. לשם כך עליך להבליט זאת בחנות המכירה. דאג שבעמודים הנכונים יהיו פרטים מזהים של בית העסק שלך: כתובת המקום, טלפון, כתובת מחסן האספקה והטלפון במקום. פרטים אלו יתנו ללקוח הרגשה של בית למוצרים וגב חזק. הם ידעו שאם יתקלו בבעיות של אספקת המוצר או טיבו יהיה להם למי לפנות ולקבל שרות.

3. תמיד טוב – המלצות

הצרכנים אוהבים לשמוע המלצות. כמו שבקנייה בחנות רגילה הם יבקשו מידע על אנשים שקנו והיו מרוצים גם בחנות וירטואלית ירצו הלקוחות הפוטנציאליים לקבל המלצות על טיב המוצרים.  כדאי לדאוג לכך ולבקש מהקונים המרוצים להמליץ על האתר ומוצריו. כאשר יבצעו קונים פוטנציאלים חיפוש על ידי הקלדת שם האתר במנוע החיפוש הם יוכלו למצוא המלצות וחוות דעת של קונים וירגישו בטוחים לקנות באתר. הדבר מובהק שבעתיים אם אתם נמצאים בסקירה של אחד ו/או יותר מאתרי השוואת המוצרים כדוגמת ZAP.

4. להיות תמיד online

שירות לקוחות אונליין, הוא שירות שמתבצע באתרי מכירות רבים. שיחה ישירה עם אנשי המכירות ושירות הלקוחות יתרמו לקניה מהירה, אמינה ויעילה. זאת, מכיוון שנציגי שירות הלקוחות הניתן אונליין יוכלו לעזור מיידית לכל פונה ומהסס ויחסכו זמן המתנה גדול וטרחה נוספת. גם בבעיות שיצוצו לאחר הקניה יהיה לשירות אונליין ערך מוסף לקונה. הוא פשוט יידע שבכל שעה יש לו עם מי להתייעץ.

 


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים