טאצ' עליז למשרד שיעיז

במאמרים קודמים דיברנו כאן על חשיבות פינת העובדים בעסק. עובדים שנמצאים במקום נעים, רוצים לשהות בו ונותנים תפוקה מוצלחת יותר. אז, מה הופך חלל עבודה לנעים יותר? אחד הרעיונות הוא לתת טאצ', מגע אישי לחלל העבודה.
Knitting

טאצ' עליז למשרד שיעיז    

מאת: כתבת "הטורבו העסקי"

במאמרים קודמים דיברנו כאן על חשיבות פינת העובדים בעסק. עובדים שנמצאים במקום נעים, רוצים לשהות בו ונותנים תפוקה מוצלחת יותר. אז, מה הופך חלל עבודה לנעים יותר?

אחד הרעיונות הוא לתת טאצ', מגע אישי לחלל העבודה.

כולנו אוהבים הומור, כך שדרך מעניינת ל"פלפל" את מרחב העבודה היא שימוש בשלטים מצחיקים. שלטים משעשעים שנמצאים במקומות לא שגרתיים, נותנים "קריצה" במהלך היומיום ונעים להתבונן בהם. עודדו את העובדים שלכם ליצור "תחרות סטיקרים", בו הם יהיו קופירייטרים ליום אחד והמטרה תהיה לרשת את המשרד בהודעות מצחיקות.

רעיון נוסף הוא להגדיר מרחב לביטוי אישי של העובדים. למשל: במשרד מסוים, היה קיר שהיה "תקוע" בחלל שלא היה ניתן לשנות את מיקום החדרים סביבו, כי מדובר בקיר תומך, הקשור ליסודות הבניין שלא ניתן לשבור אותו.

בהתחלה ניסו לפתור את "בעיית הקיר התקוע באמצע החלל" בעזרת צביעתו בצבעים לא שגרתיים.

יום אחד הגיעה עובדת חדשה למשרד, שבין תחביביה היה סריגה. והיא החליטה לסרוג "סוודר" לקיר. העובדים שלצידה בהתחלה עיקמו את האף למשמע הרעיון המוזר, אך בהמשך, כשראו את התוצאה הצבעונית, התלהבו ואף ביקשו ללמוד כיצד יוכלו אף הם להשתתף בסריגה.

כשפרויקט "הסוודר לקיר" נגמר, הוא היה צבעוני ומעניין ועובד אחר החליט ליצור ממנו "עץ משאלות". כל עובד היה יכול לגשת ל"עץ המשאלות" ולהדביק עליו פתק אנונימי שבו ביקש משאלה קטנה שתועיל לצוות העובדים. זה יכול היה להיות כל רעיון שהוא. דמיוני ("אני מבקש שיהיה גלגל ענק בלובי!") ופרקטי ("הלוואי שנצא ביום חמישי מוקדם יותר הביתה") כאחד.

בבת אחת, מאלמנט שתקוע בחלל ואין מה לעשות איתו, הקיר הפך להיות "המסמר" של העבודה. העובדים הדביקו עליו פתקים, הצטלמו לצידו, העלו את התמונות לרשתות החברתיות ושיתפו את הרעיון עם חבריהם. ככה, ללא השקעה כלכלית כלל, בעלי העסק הרוויחו עובדים מגובשים מחד וחלל עבודה מעוצב וייחודי מאידך.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים