כך תגנבו את ההצגה כמו מקצוענים

כל אחד יכול להכין מצגת. השאלה אם גם כל אחד יכול להכין מצגת "של מקצוענים"? ומה בכלל המצגת שלכם אומרת עליכם?פרזנטציה היא כלי נהדר להעביר מסרים לקהל שאתם מציגים מולו. היא לוקחת את המסר המילולי שאתם מעבירים ומחזקת ותו באמצעים ויזואליים. כך, לקהל שצופה בכם, ניתנת חשיפה למסרים שלכם משני כיוונים המילולי והויזאולי ויכולת ההטמעה שלהם גדלה. האמנם? הלוואי וזה היה כך.
Audience Listening To Presentation At Conference

כך תגנבו את ההצגה כמו מקצוענים

מאת: כתבת "הטורבו העסקי".

פרזנטציה היא כלי נהדר להעביר מסרים לקהל שאתם מציגים מולו. היא לוקחת את המסר המילולי שאתם מעבירים ומחזקת ותו באמצעים ויזואליים. כך, לקהל שצופה בכם, ניתנת חשיפה למסרים שלכם משני כיוונים המילולי והויזאולי ויכולת ההטמעה שלהם גדלה. האמנם?

הלוואי וזה היה כך.

למעשה, המכשול העיקרי בכלי הפרזנטציה הוא השעמום שחש הקהל. בעידן שבו רוב האנשים מאובחנים עם בעיית קשב וריכוז זו או אחרת, ושהטכנולוגיה, פיזית, נמצאת בכף ידינו עם הטלפונים החכמים, היכולת להיות ישובים בכיסא ולהקשיב למשהו הולכת ופוחתת.

חשוב שתבינו שלא ממש רלוונטי "מה" אתם רוצים להעביר לצד השני, כשאתם משתמשים בכלי הפרזנטציה. חשוב ה"איך". אם המטרה שלכם היא להראות התקדמות נתוני מכירה שנתיים לקהל המשקיעים שלכם ובין אם זו פרזנטציה שנועדה לחזק את איכות השירות של נציגי השירות שלכם, עדיין השאלה החשובה בעת פרזנטציה היא איך אנחנו מעבירים את המסר?

אחד הכלים המעניינים בשימוש בפרזנטציה הוא המיתוג. למעשה, כשאתם מעבירים מצגת, הזמן הזה שבו הקהל יושב חשוף מול המסך וממתין להרצאתכם, הוא זמן שבו אתם יכולים לעטוף את התוכן של דבריכם במעטפה חזותית שמשדרת את החברה שלכם: צבעי החברה, לוגו החברה.

מחקרים רבים מוכיחים כי מצגת המוגשת ב"עטיפה" של צבעי החברה/ לוגו החברה / פונט החברה הציגה, מנתפסות כ"מקצועיות יותר", "איכותיות יותר" ובאופו מעניין- גם כ"פרסונליות " יותר כלפי הצופים של הפרזנטציה. דרך פשוטה לעשות "מיתוג חברתי" למצגת שלכם היא להכניס שקף פתיחה ולשלב בו את לוגו החברה שלכם. בנוסף, הכניסו שקף אחרון של "תודה", או "תודה שהקשבתם", ושלבו גם בו את לוגו החברה שלכם.

נתון מעניין נוסף, הוא היכולת לעשות מצגת "משותפת". אם אתם עושים מצגת מול משקיע / חברה שאתם מעוניינים לעבוד עמם, תוכלו לשלב את הלוגו שלהם גם במצגת, צד בצד עם הלוגו שלכם.

אופציה נוספת היא לקחת מוטיב מרכזי מעולם התוכן שלהם ולבנות את המצגת שלכם באופן גרפי סביב המוטיב הנ"ל.

בעת הכנת פרזנטציה עסקית על נתוני מכירה עולמיים עבור רשת בגדים המוכרת ומשווקת בכל העולם, נעצב  את המצגת שלנו בצבעי רשת האופנה, תוך כדי שימוש באלמנטים שמזכירים את הקמפיין הפרסומי שלהם.
התוצאה: הקהל שלכם מרגיש שהוא "בבית".

הוא מקבל את המסר (בתת- מודע) שאתם שם בשבילו, ואתם מייעדים את המצגת הזו עבורו וזו לא מצגת גנרית שרצה אתכם מלקוח ללקוח.

דבר זה יגרום ללקוחות שלכם להתרשם מכמה שאתם רציניים ומקצועיים בהתנהלות מולם, ואין דבר שלקוחות / הצד השני כלשהו אוהב לקבל יותר, מאשר הערכה.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים