מאפיינים אישיים להצלחה בהשקעה וביזמות, ככלל, ובתחום הנדל"ן, בפרט

בעל עסק, הדרך להיות עשיר או לפחות לחיות ברווחה כלכלית עובר דרך השקעות נכונות. אפיק אחד שכזה הוא השקעות ויוזמות בנדל"ן. גישה חיובית? יכולת תכנון? או אולי חשיבה יוזמת? מהם המאפיינים הדרושים ליזם ולמשקיע, ככלל, ובנדל"ן, בפרט, והדרכים ללמידתם, בכתבה שלפניכם. אל תשכחו! ידע, במיוחד בתחומים "נזילים" שכאלה, הוא יותר מכוח.
Businessman putting last block to the tower

בעל עסק, הדרך להיות עשיר או לפחות לחיות ברווחה כלכלית עובר דרך השקעות נכונות.

לא כל אחד נולד עם היכולת להיות יזם ומשקיע, אך רבים הם החולמים על כך.

כמו בכל תחום בו עוסקים, על מנת להצליח, חשוב שיהיה ידע רב ומקיף בו.

אז מהם, אם כן, המאפיינים הדרושים ליזם והדרכים ללמידתם?

הם הם לפניכם, מרוכזים בנקודות לנוחותכם:

1. גישה חיובית. ככל שתהיה חיובי יותר ותאמין בהצלחתך, סיכוייך יהיו גבוהים יותר. בעזרת המחשבה החיובית והעשייה הנמרצת בשטח תוכל להגיע ליכולות גבוהות שימדדו בהשקעות נכונות. "תחשוב טוב – יהיה טוב". זה לא עוד פתגם מעודד, זה צריך להיות המוטו שלך להצלחה.

2. יכולת תכנון. תנאי חשוב להצלחה הוא תכנון. יזם ובכלל זה יזם נדל"ן, צריך להיות מתכנן טוב. עליו לתכנן את שלבי ההשקעה, להציב יעדים ולהתקדם איתם בעקביות ובנחישות כל את על מנת להשיג אותם. בדרך כלל, המשקיעים המצליחים, ככלל ובפרט, בתחום הנדל"ן, לא הוסחו או הופרעו משינויים סביבתיים ולא חששו מהשגת הדרך. הם הציבו מטרה וחתרו אליה עד שכבשו את היעד שלהם.

3. חשיבה יוזמת.  היזם יחפש תמיד הזדמנויות חדשות ואתגרים מיוחדים. הוא יהיה בעל חזון ויחד עם זה הגיון בריא. הוא תמיד ידאג לגלות אפשרויות ונישות חדשות בשוק, כאלו שאף אחד לפניו עוד לא חשב עליהן, ויבדוק האם יש שם פתח להזדמנות רווחית משתלמת.

4. תמיד נותר אובייקטיבי.  יזם ומשקיע יהיה אובייקטיבי, עד כמה שיוכל, לגבי השקעותיו. הוא יבדוק אותם בעין בוחנת וביקורתית, וכשהם מגלים ירידת ערך כלכלי או בעיות של ניהול בעייתי וכדומה הם ייפטרו מההשקעה הזאת בקלילות ובמהירות.

5.הגינות עסקית. כיזם ומשקיע עליך להיות הגון כלפי האחר. זהו כלל בסיסי בכל תחומי החיים וגם כאן הוא חייב להתקיים. המוניטין שלך יקדם אותך בעסקים ויפתח לך דלתות להזדמנויות להשקעות חדשות ומוצלחות. אם השם הטוב שלך לא "ילך לפניך", לא תמצא, בדרך כלל, אנשים שיסכימו לעשות אתך עסקים. לעומת זאת, כשאתה נחשב בעל מוניטין של אדם ישר ומתנהג עם כולם בהגינות וביחס שווה, לא יחששו להתעסק אתך.

6. היכולת לשתף.  משקיע יאלץ תמיד לקחת סיכון כספי ויחד עם זה לחיות בשלווה. במידה והוא בעל משפחה יהיה עליו לשתף את בת/בן הזוג, בהשקעות ובסיכונים שהוא לוקח על עצמו.

7. תמיד ללמוד ולהעשיר ידע. יזם ומשקיע תמיד נמצא במצב של למידה. בפרט, הנדל"ן, שהוא ענף דינמי שבו כללי המשחק משתנים בהתאם לתמורות השוק. לכן על המשקיע בנדל"ן והמשקיע, ככלל, להיות תמיד במצב של איסוף וקליטת מידע בכל הקשר והיבט אפשרי בתחום זה ולהיות מוכן לשינויים ותזוזות.

8. תורמים לקהילה.  מצליחנים אמיתיים תמיד יחלקו את הצלחתם עם הקרובים להם ולסביבתם הקרובה. הנתינה יחד עם ההצלחה יהפכו אותך לאדם טוב ומצליח יותר ואף יתרום למוניטין שלך. מצליחנים יעזרו למשפחה הקרובה, יתנדבו או יתרמו לקהילה בה הם חיים ואפילו יעזרו ליזמים צעירים.

 


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים