מועדון זה לא רק מקום למסיבות

האם קרה לכם פעם שרציתם ללכת למקום מסוים ואז גיליתם שבכניסה יש תור קצר יותר רק "לחברי המועדון"? מועדון לקוחות, כמו שנגזר משמו, נותן ללקוחות שלכם תחושת השתייכות. כי בעיני הלקוחות שלכם זה גם אלמנט של התבדלות מהשאר. בחזקת: "לי יש, כי אני במועדון, ולך אין".
hand holding loyalty card isolated over white background

מועדון זה לא רק מקום למסיבות

מאת: כתבת "הטורבו העסקי".

האם קרה לכם פעם שרציתם ללכת למקום מסוים ואז גיליתם שבכניסה יש תור קצר יותר רק "לחברי המועדון"?

מועדון לקוחות הוא כלי שיווקי ופרסומי שכדאי לכל בעל עסק להכיר, בין אם מדובר בעסק קטן או בעסק בסדר גודל בינוני ומעלה.

אז למה כדאי לכם בעצם לייסד מועדון לקוחות בעסק שלכם?

מועדון לקוחות, כמו שנגזר משמו, נותן ללקוחות שלכם תחושת השתייכות.

כבני-אדם, כולנו אוהבים את תחושת ההשתייכות למשהו גדול יותר. כקבוצה אנו מרוויחים יותר מאשר כפרט, ועל הצורך הזה בדיוק עונה "המועדון". ברגע שהלקוחות שלכם מרגישים שייכים לקבוצה מסוימת, שמקבלת הטבות ייעודיות, הם ירצו לשוב ולקנות אצלכם. תופתעו לגלות כמה הנחה מינימלית כמו 10% בקניית מוצר מסוים, ברגע שהיא ממותגת תחת הכותרת "מועדון הלקוחות", הופכת להיות אטרקטיבית.

למה?
כי בעיני הלקוחות שלכם זה גם אלמנט של התבדלות מהשאר. בחזקת: "לי יש, כי אני במועדון, ולך אין".

ברגע שאתם מייסדים "מועדון לקוחות", למעשה, מאחורי הקלעים, יש לכם הזדמנות לאסוף מידע על הלקוחות שלכם.

מהי כתובת המייל שלהם?

תוכלו לשלוח אליהם מייל חודשי עם הטבות ייעודיות להם.

מה הם רכשו בעבר? מה הגילאים שלהם? האם לקוחות נוספים הגיעו בעקבותם? מידע זה יוכל לשמש אח"כ לפילוח נתונים סטטיסטייים ולהבנה מהו קהל היעד שלכם: מי באמת קונה את המוצר/ שירות שלכם? האם אלו בני נוער, או נשים מעל גיל 65?

באמצעות מועדון לקוחות, תוכלו כאמור ליצור רשימת תפוצה ללקוחות העסק שלכם, ולשלוח אליהם הצעות והטבות ייחודיות, תוכלו גם לבנות עמוד עסקי במיוחד למועדון שלכם באחת מהרשתות החברתיות, ולעדכן שם את הלקוחות שלכם על מצבעים עבורם. הפרסום ברשת החברתית הוא ה"פרסום מפה לאוזן" של ימינו והטבות שתציעו ללקוחות שלכם דרך רשת זו, תוכלנה להופיע גם אצל חבריהם שירצו לדעת מי אתם וכיצד מצטרפים למועדון שלכם.

תוכלו גם לייצר פעילות אינטראקטיבית לחברי המועדון, למן הרגע שאתם מזמינים אותם לימי מכירה מיוחדים רק עבורם, או מבצעים שיש עליהם עוד הנחה, במיוחד בשבילם.

כמו כן, תוכלו להציע להם להעלות תכנים לרשת עם פריטים / שירות שרכשו מכם (לדוגמא: אם רשת חנויות הבגדים שלכם עושה מבצע לכבוד חג כלשהו, אז לקוחות יוכלו להעלות לרשת תמונה שלהם עם בגד שרכשו אצלכם. כאשר, מתוך כל המעלים, זוכה אחד ייבחר ויקבל חולצה ומכנס חינם לכבוד החג).

מועדון לקוחות הוא כלי אקסקלוסיבי. לא כל אחד יכול להצטרף. במידה ותשכילו למנף אותו בצורה הזו – שבמילים פשוטות אומרת: "אנחנו מיוחדים ויש לנו משהו שלכם אין", תופתעו לגלות כמה לקוחות ירצו להיות במועדון שלכם.

בהצלחה!


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים