מחפשים אותנו? אז חפשו אותנו בפייסבוק

יש מישהו שלא שמע על הרשת החברתית הפופולארית? יש מי שעוד לא ראה את המשפט שמנחה אותו ל: "חפש אותנו בפייסבוק"?! אז חפשו אותנו בדף העסקי שלנו בפייסבוק
Like 3D

מחפשים אותנו? אז חפשו אותנו בפייסבוק

יש מישהו שלא שמע על הרשת החברתית הפופולארית? יש מי שעוד לא ראה את המשפט שמנחה אותו ל: "חפש אותנו בפייסבוק"?! אז חפשו אותנו בדף העסקי שלנו בפייסבוק

מאת: לימור שטרן

פייסבוק, הרשת החברתית בעלת מיליוני משתמשים פעילים בכל רחבי העולם, מדורגת כאתר הפופולארי ביותר ברשת שההצטרפות אליו אינה כרוכה בתשלום, הנגישות והתשתית הנוחה שלו לגולשים גורמת להצטרפות של גולשים חדשים מדי יום.

כיום, לרוב האנשים ברחבי העולם יש יקום מקביל נוסף והוא הפייסבוק. הפייסבוק הוא כלי רב-עוצמה להעברת מידע בין אנשים באופן ישיר ומהיר והנושאים בו מתחלפים בקצב מסחרר. באמצעותו ניתן לשתף את החברים בעדכונים, תמונות וסרטונים. בפייסבוק נולדות קבוצות שונות שמקדמות אינטרסים משותפים ובגלל היקף האנשים הגדול שיש בו הוא בעל פוטנציאל ענק לשיווק ופרסום.

פרסום נכון בפייסבוק, ייתן חשיפה חסרת תקדים לכל דבר שתבחר לקדם: בית עסק קטן או חברה עולמית וממותגת. בהשקעה חכמה, הפרסום בפייסבוק יוכל להגדיל את הרווחים שלכם ולהכיר אתכם לקהלים נוספים.

בפייסבוק תמצאו קהל מגוון, רובו צעיר ומחפש ריגושים, תוכלו לפנות אליו ישירות ובאופן אישי או באופן כללי ויצירתי. הוא מציע מגוון כלים והוא גמיש וניתן לשינויים.

היתרון של קהל היעד הצעיר שנמצא ברשת הוא גדול. אם תשחקו לפי הכללים שלהם תוכלו למשוך אותם אליכם בצורה וויראלית וכמעט ללא מאמץ. זמן השהייה של הצעירים בפייסבוק הוא ארוך ולכן אם אתה לא שם – אתה פשוט לא קיים!

דף עסקי – עם הפייס אליך

הפייסבוק נותן את האפשרות לקדם את הפרסום אצלו על ידי מודעות ובאנרים שיופיעו בהתאם לקהל המטרה ומילות החיפוש המתאימות. אך, כדי למצות את היכולת השיווקית והפרסומית של הפייסבוק כדאי לפתוח דף עסקי לבית העסק שלכם.

בדף העסקי יופיעו לפי בחירתכם, עדכונים לגבי בית העסק או המוצרים אותם אתם משווקים. תוכלו לשתף את הגולשים ברעיונות וחידושים שיצרתם או קידמתם. להוסיף תמונות ששוות יותר מאלף מילים וסרטוני וידאו שמתארים בצורה חיה ומציאותית את ה"סחורה" שלכם. כל זה יגיע לאלפי גולשים בעזרת הדף העסקי שתפתחו וייעשה בהסכמתם וברצונם המלא, שלא כמו הספאם או הבאנרים הקופצים ללא שליטה. השיתוף ושיטת הפעולה בעולם הפייסבוק יאפשרו קשר אישי, אמין וקל עם הגולשים.

איך מתחילים?

  • ראשית, בנה דף פייסבוק עסקי. הוסף לו תמונת נושא ייחודית ומיוחדת ואת לוגו החברה שלך שים בתור תמונת הפרופיל.
  • תשמור על פעילות יומיומית ומעודכנת. הכנס תכנים ופרסומים חדשים כדי למשוך מקסימום אנשים להיכנס ולבקר בדף שלך.
  • שמור על תוכן איכותי וייחודי, ודאג לעדכן את הדף באופן רצוף וקבוע.
  • היה נחמד וחברי, וסמן גם אתה 'לייק' שמסמל 'אהבתי' לחברים. כך הם ירגישו חלק מהקהילה שלך וגם הפרסום שלך יופיע על מספר דפים גדול יותר.
  • שתף דברים מעניינים שלהם.
  • היה שותף פעיל בדף.
  • צור מודעות כדי לבנות עניין ובכך לעזור בבניית קהל אוהד עבור הדף העסקי שלך.
  • בעזרת בדיקת ושימוש באפשרויות המיקוד שנותן הפייסבוק, תוכל להגיע לקהל המטרה שלך, אל האנשים שמתאימים לך.
  • לאורך הזמן בדוק את המודעות והסטטוסים שהעלית ותראה אילו גרסאות היו טובות יותר ומשכו אליהם גולשים רבים יותר.
  • השתתף באירועים, ותיצור הודעות מעניינות כמו סקרים ושאלות, שיעודדו פעילות בדף העסק שלך.
  • ככל שהפעילות בדף העסק שלך תהיה גדולה יותר מבחינת לייקים ותגובות, גם החברים של החברים שלך יוכלו לראות את פעילות הדף שלך.

ממוקדים להצלחה

הפייסבוק מאפשר לך למקד את קהל המטרה שלך ולהגיע אליו בדיוק מירבי. בסדרת המודעות, תוכל  לבחור לפי רצונך את המיקום המתאים, המגדר, הגיל, את תחומי העניין המשותפים והדברים האהובים, גם לפי מערכת היחסים עליה מדווח הגולש, מקום העבודה ו/או ההשכלה של קהל המטרה שלך. אם כבר יש לך דף פייסבוק, אירוע או יישום כלשהו, ניתן גם למקד את מודעת הפרסום שלך לאנשים שמקושרים אליך כבר.

קידום ממומן בפייסבוק

מלבד האפשרות החינמית והמוצלחת של הדף העסקי, ניתן לקדם את העסק שלך באמצעות פרסום ממומן. קידום זה יתבצע על ידי מודעות שיופיעו בדף הבית של הגולש לפי סיווג, גם את המודעה ניתן לכוון על ידי פילוח של קהל המטרה – גיל, מגדר, מיקום, תחומי עניין וכדומה.

ניתן לפרסם מודעה קצרה שתגרום לגולש להקליק וכך לקבל פרטים נוספים, המודעה תאפשר סיכוי גדול לחשיפה גבוהה לקהל יעד ממוקד. התשלום נעשה לפי קליקים וכניסות, וניתן לקבוע את תקציב הפרסום מראש.

חשוב לדעת, כדי לשפר את תוצאות הפרסום יש צורך בזמן. לא בונים דף עסקי מצליח ביום אחד וגם לא בכמה ימים בודדים, לכן התאזרו בסבלנות ובנו "מערכת יחסים" מתונה וסובלנית עם הרשת החברתית. הפידבק מהפרסום בפייסבוק הוא איטי ואינו מבוסס על מכירות מיידיות, הסבלנות משתלמת ובעזרת הבנה של הרשת החברתית ועבודה מתונה אך עקבית, תוכלו להגיע לתוצאות טובות מאוד וחשיפה אדירה.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים