מיתוג הוא לא רק לוגו

מיתוג הוא יותר מלוגו נחמד, שם חמוד לעסק וכרטיס ביקור המודפס על נייר עבה. מיתוג נכון מדבר על הבטחה. מסר והשפעה על לקוחות וקהלי-יעד באמצעות חוויה.
Business Advertising. Stand Out. Business concept.

במהלך יום אחד נחשף אדם לכ-3,000 לוגואים שונים בממוצע ולכ-9,000 מסרים פרסומיים שיווקיים מכל מיני סוגים.

האם כל מסר שאנו נחשפים אליו ייחרט בזיכרוננו? בוודאי שלא. האם כל לוגו שאנו רואים על פלייר, מודעה, שילוט חוצות, מדבקה, מוצר, וכדומה נישאר בתודעתנו? הנתונים מצביעים על אחוזים נמוכים וכמותיים של 1-3 במקרים "הטובים" ביותר.

ובכן, מה יכול להבטיח את הזכירות שלנו כעסק, כמוצר, כחבר, מה באמת יכול לקדם אותנו למקום ה"זוכר" במוחו של הלקוח, כיצד נשב את תשומת ליבו של הצרכן למוצרינו?

התשובה היא לא רק מיתוג, אלא מיתוג נכון ומדויק.

כולנו זקוקים למיתוג, בין אם מדובר על עסק קטן, חברה בינונית ומוצרים במערך יצרני-ענק, משווקים ו/או יבואנים.

המיתוג העסקי מדומה למוניטין עבור אדם פרטי. כך גם מותג. מותג אשר נבנה בצורה נכונה והנושא בתוכו ערכים המתאימים באופן מדויק לקהלי היעד ולמטרותיו, יוכל לייצר את הקשר הנכון עם לקוחותיו להמשך צמיחה והתפתחות במשך שנים.

המיתוג העסקי הוא כלי בסיסי לתחילתה של כל אינטראקציה עם לקוחותיו. כלי מחויב המציאות לאינטראקציה, אשר בסופה יתקיימו זיכרון וחוויה. מיתוג נכון יעניק לך את הדבר החשוב ביותר לעסק – בולטות, ייחודיות וזכירות.

 

 


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים