טוויטר ואינסטגרם יכולות לעזור לך בעסק

פייסבוק לא לבד: טוויטר, שנעשתה פופולרית יותר בישראל בשנה האחרונה, ואינסטגרם, היישום הפופולארית לשיתוף תמונות, הן שתי רשתות חברתיות שיכולות לעזור לכם לשווק את העסק ללא עלויות. גם עסקים שדבקים בשיווק הקלאסי, כדאי שיתרחבו לכיוון הדיגיטלי
businessman connect to social network

אתר אינטרנט חדש נוצץ ומרהיב כבר יש לכם, אבל הוא לא שווה כמעט כלום, אם אין לכם נוכחות ברשתות החברתיות. בעידן שבו כל אחד מאיתנו דבוק למסך הסמארטפון גם בעת הליכה באמצע הרחוב, לחשיבות הקיום ברשתות החברתיות יש ערך שאין לזלזל בו. איך אומר הפתגם הידוע? "אם אתה לא שם – אתה לא קיים".

בעוד שצמד המילים "רשת חברתית" מעלה במוחנו אוטומטית את המילה "פייסבוק", ישנן רשתות חברתיות אחרות, פעילות לא פחות והן יכולות להתגלות כדרך מועילה במיוחד למשוך לקוחות לבית העסק שלכם.

החברות ברשתות החברתיות האלו היא כמובן בחינם, ותפוקת השיווק שלהם מאסיבית, אם יודעים להשתמש בהן נכון.

אז, הכינו נא את פרקי האצבעות. בדקות הקרובות נספר לכם על הרשתות החברתיות שלא תרצו להפסיק לעשות בהן לייק.

טוויטר

טוויטר, שנוסדה ב- 21 במרץ 2006, היא רשת חברתית ענפה, שיכולה למנף אל האתר שלכם בפני אלפי ומאות אלפי גולשים במהירות מסחררת. המסר של טוויטר הוא פשוט: "קצר זה קולע!". הסטטוסים שמועלים בה (שכאן הם נקראים "ציוצים"–tweets), היו מוגבלים בתחילה עד 140 תווים, אך כיום יש הרחבות שמאפשרות לקרוא מסרים ארוכים יותר ואף להוסיף תמונות ומדיה. הרעיון בטוויטר הוא כזה: אתם יכולים לכתוב ציוצים קצרים, ולאחר שיהיו לכם כמה "עוקבים", הם יוכלו "לצייץ" אותם מחדש בפרופיל המשתמש שלהם והעוקבים שלהם יכולים "לצייץ" אותם מחדש וכך הלאה… והנה, כמעט מבלי שתשימו לב, המסר שלכם מתפרש על פני הרשת.

למה זה טוב עבורכם?

תוכלו לייצר ציוצים קצרים שיעניינו את קהל העוקבים / לקוחות שלכם בתוכן הרלוונטי שאתם מייצרים באתר שלכם. תוכלו לספר על הטבות מיוחדות / מבצעים או סתם לרכב על גל אקטואלי ורלוונטי למצב כיום. ציוץ משעשע ששוחרר בהתאמה למצב הכלכלי / בטחוני/ יומיומי, וששעשע את קהל העוקבים שלכם, יכול להפוך במהירות מסחררת לויראלי ולהוביל אל האתר שלכם מאות אלפי גולשים, ממש בקליק אחד, אז תחשבו לבד בכמה לקוחות מדובר! הטריק? כמו שאמרנו קודם: תהיו קצרים וקולעים. השתמשו בהומור, גרמו לאנשים להתחבר אליכם רעיונית. אם הם יאהבו את המסרים שלכם, הם ירצו לעקוב אחריכם.

www.twitter.com

אינסטגרם

באינסטגרם הלכו דווקא על הכיוון ההפוך. אם תמונה שווה לפחות אלף מילים, למה לא לומר זאת ויזואלית? בנוסף להיותה אפליקציה מעניינת לעריכת תמונות וסרטוני וידאו, האינסטגרם היא רשת חברתית שוקקת.

תוכלו להעלות לפרופיל המשתמש שלכם תמונות שיסקרנו את קהל העוקבים / לקוחות שלכם לגלות עד על העסק שלכם. כיום, יש נוכחות רבה באינסטגרם למאות אלפי עסקים ובכללם עיתונים, מגזינים, חברות תקשורת ועוד. הדרך שלכם לייצר בולטות ברשת הזו היא פשוט להעלות תמונות שלא ישאירו את הקהל שלכם אדיש. דרך מעניינת לשלב את האינסטגרם בחיים שלכם היא למשל להכריז על תחרות צילומים באינסטגרם שתסוקר בדף הפייסבוק שלכם וגם באתר הבית, שתייצר עניין ו"טראפיק" לאתר שלכם.
http://instagram.com/
אז למה אתכם מחכים? היכנסו ותתחילו להעלות תכנים, כי הלקוחות שלכם כבר שם…


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים