עיצוב המשרד: כרטיס הביקור שלך

ריהוט ועיצוב המשרד לא נועד רק עבור העובדים בו אלא גם למגיעים אליו. כידוע, "המבט הראשון" קובע הרבה, וכשלקוח חדש נכנס למשרד שלך, הרושם הראשוני שלו יהיה חלק מבין המדדים שיקבעו אצלו, האם לסגור עסקה או לא.
Modern office

עיצוב המשרד: כרטיס הביקור שלך

מאת: לימור שטרן

משרד הוא לא רק סביבת עבודה או חלל עבודה משמים בו נפגשים כדי לעבוד. המשרדים של היום, מיישמים בתוכם קידמה וחדשנות יחד עם תרבות אירגונית ומודעות לבטיחות והתייעלות בעבודה.

ריהוט ועיצוב המשרד לא נועד רק עבור העובדים בו אלא גם למגיעים אליו. כידוע, "המבט הראשון" קובע הרבה, וכשלקוח חדש נכנס למשרד שלך, הרושם הראשוני שלו יהיה חלק מבין המדדים שיקבעו אצלו, האם לסגור עסקה או לא.

לתדמית ולמיתוג המשרד שלך יש חלק בהצלחה הכוללת של העסקה, הוא תורם בבניית תדמית החברה וגורם להתרשמות טובה של המבקרים בתת-מודע וגם בהקשר המיידי.

"אין אפשרות שנייה לתקן רושם ראשוני"

כאשר לקוח פוטנציאלי מגיע למשרד אפרורי ומשעמם עם כיסאות בלויים או הזנחה ואנדרלמוסיה, הוא מתרשם בהתאם גם מהאדם שעובד בו. אך כאשר לקוח נכנס למשרד מוקפד ומאורגן הוא יתרשם בהתאם וישליך זאת גם על האנשים העובדים בו ועל רמת ביצוע העבודה שלהם.

מסיבה זו יש להשקיע תכנון ומחשבה בעיצוב המשרד ולהתעמק בבחירת והתאמת הרהיטים בצורה מושכלת על מנת שישרתו את עובדי המשרד כראוי ויחד עם זאת יהיו מעוצבים ומתאימים.

אין חובה להוציא סכומי-ענק או לקנות דווקא רהיטים יקרים שעולים כסף רב, אך יש להקנות קו אחיד למשרד ורהיטים תואמים שישדרו את המותג שלכם ובו המסר המיוחד שייעדתם לו.

המסקנה ברורה, הצלחתו של בית העסק או כישלונו ייקבעו בעזרת מעגל שלם של נתונים וסיבות. חלק חשוב ממנו יהיה עיצוב נכון של בית העסק והאווירה שתשרור בו. "חלון הראווה" אותו יראה הלקוח הפוטנציאלי וממנו יקבל את הרושם הראשוני בו תרצה שיתרשם כמו רצינות, אמינות, סדר וחדשנות  ישמש לך כרטיס ביקור מצוין ונתון שיקבע גם הוא את סגירת העסקה וישליך באופן ממשי על הצלחת בית העסק שלך.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים