רגע אחד לפני שמתחילים בשיווק דיגיטאלי מה באמת חשוב לדעת

היום, יותר מפעם, קבלת ההחלטות של רובנו נעשית לאחר בדיקה מקיפה באינטרנט. בין אם מדובר בבדיקת תוצאות רפואיות ובין אם מדובר בקניית רכב או שירותים שונים, כולנו חווים את זה. אז החלטתם לשווק את העסק במדיה הדיגיטאלית, אבל מה צריך לעשות רגע לפני שמתחילים. התשובות בכתבה שלפניכם.
Composite image of app wall

רגע אחד לפני שמתחילים בשיווק דיגיטאלי מה באמת חשוב לדעת

מאת: רועי מנדלמן, מומחה בשיווק ופרסום

היום, יותר מפעם, קבלת ההחלטות של רובנו נעשית לאחר בדיקה מקיפה באינטרנט.

בין אם מדובר בבדיקת תוצאות רפואיות ובין אם מדובר בקניית רכב או שירותים שונים, כולנו חווים את זה.

גם אלו שאינם "חובבי מחשבים", בטרם הם ניצבים בפני קנייה גדולה, הם ינסו את כוחם ברתימה לנושא את כלל בני משפחתם, על מנת שיוכלו לסייע בעדם והכול כדי למצוא את העסקה המשתלמת ביותר או את השירות המומלץ ביותר.

אז החלטתם לשווק את העסק במדיה הדיגיטאלית, אבל מה צריך לעשות רגע לפני שמתחילים.

להלן התשובות:

  1. אפיון ומחקר – ראשית יש לאפיין את פעילות העסק ולהגדיר את קהל היעד הרלוונטי למוצר או השירות תוך מיפוי המתחרים בענף. ישנם מספר פרמטרים הקובעים את אפקטיביות הפרסום כגון הגדרת אזור פעילות גיאוגרפי, הגדרת סטטוס סוציו-אקונומי ושימוש בשפה נכונה המתאימה לקהל היעד.
  2. גיבוש אסטרטגיה שיווקית – עליכם להקפיד על כתיבת מסר קצר, חד ורלוונטי עבור הלקוחות שלכם. נסו להביא לידי ביטוי את הערך המוסף של המוצר או השירות תוך בידולו מול המתחרים ושמירה על אטרקטיביות.
  3. הגדרת לוחות זמנים – כעת עליכם להגדיר לוח זמנים מפורט להשגת היעדים שלכם הכולל תקציב חודשי מוגדר לטובת פעולות השיווק. עליכם להעריך כמה רווחית תהיה עבורכם כל עסקה תוך התחשבות בתמורה המיידית והעתידית מהלקוח ולהגדיר בהתאם לכל אלה את התקציב.
  4. ניהול צמוד– גם כאשר קמפיין מצליח בצורה מסחררת, קיימים גורמים נוספים המשפיעים על החלטת הלקוח לפני סגירת העסקה. משך החזרה ללקוח לאחר פנייה, חווית השירות שקיבל, מקצועיות נותן השירות שאיתו שוחח ומיומנויות המכירה של נותן השירות. הקפידו לבקר את עצמכם או את נותן השירות והיו קשובים למשובים שתקבלו.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים