LinkedIn – התחלת העבודה

LinkedIn – התחלת העבודה לילך פינצ'בסקי סימיאן, בעלים של HR Link מה עושים ב-LinkedIn ולמה צריך LinkedIn בכלל? הרבה מאוד אנשים נרתעים מהשימוש ב-LinkedIn: "הכול שם באנגלית",... Read more »
Social Media.

LinkedIn – התחלת העבודה

לילך פינצ'בסקי סימיאן, בעלים של HR Link

מה עושים ב-LinkedIn ולמה צריך LinkedIn בכלל?

הרבה מאוד אנשים נרתעים מהשימוש ב-LinkedIn: "הכול שם באנגלית", "זה לא אינטואיטיבי", "אני לא מבין מה קורה שם", "אני מקבלת יותר מדי דואר זבל"…. ומצד שני יש את אלה שמהללים את LinkedIn ואומרים "אתה לא מבין כמה עסקאות סגרתי רק מה-LinkedIn!", "כמה עשרות פגישות קבעתי עם לקוחות רלוונטיים רק מה-LinkedIn!" וכדומה.

אז מה זה LinkedIn? מה עושים ב-LinkedIn? למה צריך בכלל LinkedIn?

LinkedIn (בעברית: לינקדאין) הינה הרשת החברתית העסקית המובילה בעולם והיא מאפשרת לנו להרחיב את הקשרים העסקיים שלנו, לאסוף מידע עסקי ממתחרים, לגייס לקוחות, שותפים ועובדים חדשים.

יש ב-LinkedIn הרבה מאוד אפשרויות לפעילויות עסקיות במגוון תחומים, נמצאים בה הרבה מאוד אנשים – מעל 332 מיליון בעולם, וקרוב למיליון ומאתיים אלף משתמשים בישראל בלבד.

שלושה דברים הכרחיים שיש להכיר ב-LinkedIn

אם יצא לכם כבר להתנסות ב-LinkedIn, לפתוח פרופיל ולנסות להבין מה קורה שם, הנה שלושה דברים הכרחיים שכדאי להכיר ב-:LinkedIn

1. פרופיל אישי – הרשת פועלת על עקרון של "מיתוג אישי" ולכן הפרופיל שאפתח יהיה עם שמי ולא שם העסק שלי, ואציג את עצמי כמומחית בתחומי. חשוב להבין, הפרופיל האישי הינו פרופיל עסקי לכל דבר והוא משמש אותנו ככרטיס ביקור אינטרנטי שעובד בשבילנו 24 שעות ביממה. פרופיל טוב יהיה מקודם חזק ב-LinkedIn ובגוגל.

2. צירוף אנשי קשר – LinkedIn פועלת על עקרון הנט-וורקינג ולכן בניגוד ל-Facebook בו נהוג לצרף רק מכרים מהעולם האמיתי, ב-LinkedIn מומלץ ואף רצוי לצרף לקוחות, עמיתים, קולגות, ספקים ואנשי קשר נוספים, על מנת להרחיב כמה שיותר את מעגלי הקשרים והנט-וורקינג, ליצור הזדמנויות של שיתופי פעולה, היכרויות למטרות עסקיות ועוד.

3. קבוצות דיון מקצועיות – מומלץ להצטרף לקבוצות בהם נמצאים הלקוחות שלכם, קולגות מעולם התוכן המקצועי שלכם ותחומי עניין נוספים. בקבוצות אלה תוכלו להציג את עצמכם ואת השירותים/מוצרים שלכם, לקרוא ולפרסם מאמרים מקצועיים, להגיב לשאלות של לקוחות ולפנות ללקוחות פוטנציאליים.

* הכותבת מעבירה סדנאות LinkedIn אחד על אחד וסדנאות LinkedIn לבעלי עסקים קטנים.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים