האם חלה על המעסיק או הבעלים של העסק חובה לנהל פנקס חופשה עבור העובד שלו?

  • שאלות ותשובות
  • האם חלה על המעסיק או הבעלים של העסק חובה לנהל פנקס חופשה עבור העובד שלו?
« חזרה לדף הקודם
0
0
סמן כספאם
פורסם על ידי מערכת הטורבו העסקי (שאלות: 116, תשובות: 249)
נשאל ב 17 ביוני 2015 17:20
12 צפיות
0
תשובה פרטית

חוק החופשה השנתית מחייב את המעסיק או הבעלים של העסק לנהל פנקס ימי חופשה בו הוא יכתוב את שמו של העובד, תעודת הזהות שלו, תאריך תחילת העבודה אצלו, מועד החופשה שניתן לו וכן דמי התשלום עבורם. אם המעביד או בעל העסק לא ינהל בצורה מסודרת את פנקס החופשה של העובד, יוכל העובד לטעון כי כלל לא היה בחופשה וידרוש את חלקו של המעסיק או הבעלים של העסק בעניין. מאת: עו"ד ומגשרת אורנה שמריהו, מומחית לדיני עבודה.

סומן כספאם
פורסם על ידי מערכת הטורבו העסקי (שאלות: 116, תשובות: 249)
נענה ב 17 ביוני 2015 17:22
« חזרה לדף הקודם