ודאי שכן. את המדידה תצטרכו לבצע בהתאם למטרות בהם בחרתם.
השפעה על מכירות- תוכלו לבצע על ידי ניתוח כמות המכירות, בהתאם לפרסום האייטמים על העסק שלכם. בדיקת השוני- האם הייתה עלייה במכירות באזור מסוים בו הופיע אייטם על העסק שלכם. או זרם קונים גבוה יותר בימים שלאחר האייטם.
השפעה על מודעות לעסק- אפשר לבצע באופן קבוע על ידי סקרים שיבוצעו בקהל המטרה שלכם. כמובן, שיש השפעות נוספות למודעות במידה ופועלים קמפיינים שיווקיים אחרים באותו זמן, אך במידה ותרצו, יש אפשרות לבודד את פעילות יחסי הציבור ולשאול במכוון עליה ומתוך כך להשליך על כלל פעילות היח"צ.
מאת: לימור שטרן, מערכת "הטורבו העסקי".