חייבים בידול

כל חברה חייבת למצוא את הבידול שלה, וזהו הבסיס למיתוג שלה. או שאתה שונה מאחרים, או שאתה מוריד מחירים. תן ערך מוסף ללקוחות, והם יהיו מוכנים לשלם על זה. אם אין בידול, תמצאו כזה, ותיישמו אותו לאורך ולרוחב העסק.

מאת: יאיר כחל, מיצוב תקשורתי, יחסי ציבור ולובינג.

 


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים