להיות "אוטומטי"

אחד התהליכים המרכזיים בעסק שלכם צריך להיות "אוטומטי" או במילים אחרת אין צורך להמציא את הגלגל בכל פעם מחדש. הצעות מחיר, שיחות מכירה, הסכם עם הלקוח, הצגה אישית בשישים שניות הם מספר דוגמאות לדברים שצריכים להיות מוכנים אצלכם. כל זאת, לאחר שהשקעתם בפיתוחם והבאתם אותם לרמה גבוהה מאוד בעיקר אצל בעלי עסקים.

מאת: דינה קידר, מומחית בייעוץ עסקי ואימון אישי.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים