חשיבות הפרזנטור

לכל חברה כדאי למצוא פרזנטור, אדם שמייצג אותה בתקשורת. כדאי שיהיה הבעלים או המנכ"ל של החברה ואם לא, יועץ מקצועי רלוונטי. תנאי הבסיס הוא אדם ש"עובר מסך", כריזמטי, ייצוגי ושמעורר אמפתיה. האדם הזה הוא הפנים של החברה. בחירה נכונה בו תגרום לצרכני-התקשורת להזדהות איתו ועם המסר של החברה.

מאת: יאיר כחל, מומחה למיצוב תקשורתי, יחסי ציבור ולובינג.

 

 


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים