הדרכים ליצור סביבת עבודה משפיעה ותורמת במשרד שלך

יש לחשב את גודל הרהיטים הדרושים ואת מספרם בהתאם לגודל המשרד ולצרכיו על מנת לבצע רכישה נבונה שלא תיצור עומס במשרד או, לחילופין: ריקנות. שימוש ברהיטים מקוריים ושימושיים שישמשו את המשרד, ויחד עם זאת תהיה בהם אמירה כלשהי, יוסיפו נופך נוסף למותג שלך.
Office working place

הדרכים ליצור סביבת עבודה משפיעה ותורמת במשרד שלך

מאת: לימור שטרן

קודם הכניסה למשרדים חדשים או שיפוץ של משרד ישן יש לחשוב מהו הרושם והאווירה אותם אנו רוצים להעביר ללקוח ולעובדים במשרד ובהתאם לכך לערוך שינויים ולרכוש את הריהוט המתאים.

יש לחשב את גודל הרהיטים הדרושים ואת מספרם בהתאם לגודל המשרד ולצרכיו על מנת לבצע רכישה נבונה שלא תיצור עומס במשרד או, לחילופין: ריקנות.

שימוש ברהיטים מקוריים ושימושיים שישמשו את המשרד, ויחד עם זאת תהיה בהם אמירה כלשהי, יוסיפו נופך נוסף למותג שלך.

יש מנהלים שישתפו את העובד בתכנון סביבת העבודה האישית שלו.

מחקרים מוכיחים כי עובד שהיה מעורב בעיצוב מקום העבודה יהיה מסופק יותר מעבודתו, יגלה הזדהות ולויאליות  ולא יתלונן על בעיות בסביבת העבודה שלו.

גם תכנון נכון של שליטה ובקרה על התאורה ומערכת המיזוג בסביבת העבודה האישית יגרום לעובד לתת תפוקה גבוהה יותר ולהיות מרוצה מעבודתו.

המסקנה ברורה, הצלחתו של בית העסק או כישלונו ייקבעו בעזרת מעגל שלם של נתונים וסיבות. חלק חשוב ממנו יהיה עיצוב נכון של בית העסק והאווירה שתשרור בו. "חלון הראווה" אותו יראה הלקוח הפוטנציאלי וממנו יקבל את הרושם הראשוני בו תרצה שיתרשם כמו רצינות, אמינות, סדר וחדשנות  ישמש לך כרטיס ביקור מצוין ונתון שיקבע גם הוא את סגירת העסקה וישליך באופן ממשי על הצלחת בית העסק שלך.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים