המפתח להצלחה עסקית – לנהל מערכת יחסים על הלקוח שלך

האם אי פעם שאלת את עצמך כיצד אני יכול למכור יותר? האם אי פעם תהית למה אינך יכול למכור באותה כמות שרצית? הרבה פעמים זה בגלל שאתה מוכר. נשמע משעשע? אולי, אבל הניסיון לימד אותי שכדי להגדיל את המכירות וההכנסות, אתה חייב להפסיק למכור. במקום למכור, תפנה את המשאבים שלך לבניית מערכות יחסים. מערכות יחסים עם הלקוחות שלך היא זו שתייצר עבורך מחזורי-מכירה.
Beautiful couple at Sunset.

פעם שאלת את עצמך למה הלקוחות קונים את המוצר ממך?

הלקוחות קונים ממך כי כאיש מכירות אתה, מבין את מה שהם רוצים. מבין את מה שהם צריכים. יכול למלא את הצורך שלהם. ניתן לסמוך עליך. אתה מצליח ללמד אותם להשתמש במוצר. מספק להם מידע רלוונטי. עוזר להם לפתור את הבעיה שלהם. יוצר הזדמנויות עבורם. מספק להם ערך רב במוצר שלהם.

לכן, כדי להגדיל את המכירות וההכנסות שלך אתה חייב להפסיק למכור. אז פשוט עצור. במקום למכור, תפנה את המשאבים שלך לבניית מערכות יחסים. מערכות יחסים עם הלקוחות שלך היא זו שתייצר עבורך מחזורי-מכירה.

מערכות יחסים מבוססת על ערכים ואמון

משום כך, חשוב והתמקד בהבנת ערכיו וצרכיו של הלקוח שלך. ספק לו את הערך הכלכלי. הישאר כן ואמיתי תמיד. אל תהיה איש מכירות,  אלא יועץ. כך, הלקוח יפנה אליך תמיד כשיצטרך לדעת משהו או כשתעלה שאלה במוחו. במקביל, גרום ללקוח להאמין בך. זכה באמון הלקוח שירצה להתייעץ אתך כשתהיה לו בעיה. גרום ללקוח להאמין בך, כך כשתהיה לו בעיה – פתור לו אותה. גרום ללקוח להאמין בך, הפוך להיות מומחה שלו. היועץ שלו.

זכור! אתם במערכת יחסים.

מערכות יחסים חיוניות לעסק ובמיוחד לעסק העוסק במכירות ומכירות חוזרות. הם הדבר שיחזיק את העסק כלכלית ותפעולית. מערכת כזו תעזור לך ליצור חיבורים רבים ולהגדיל את ההזדמנויות העסקיות.

מערכת יחסים טובה לא בנויה אל אירוע חד-פעמי; הם לא נבנים בין לילה הם מתפתחים במשך זמן. אם ברצונך ליצור הכנסות, להגדיל את שביעות רצון לקוחות, ולהנהיג מותג עצמי, תפסיק למכור ותתחיל להוסיף ערך. לא תמיד הלקוח שלך יהיה מרוצה, אבל לא כל כך מהר הוא ינטוש אותך.

עסק נעשה בין אנשים, לא בין חברות.

זכור! יחסים יהפכו את העסק שלך למשגשג. זה המפתח לביצוע מכירות וההצעות צפויות להגיע אליך בעקבותיו.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים