השינויים בשירות הטלפוניה בענן

השינויים בשירות הענן הנם רבים ומקיפים בתוכם שינויים מהותיים וחדשניים. בהם גם עלויות נמוכות. על שינויים אלו, במאמר שלפניכם.
電話をしながら空を見上げるビジネスマン

השינויים בשירות הטלפוניה בענן

מאת: מיכאל פנחס, מומחה לטלפוניה ומחשוב.

השינויים בשירות הענן הנם רבים ומקיפים בתוכם שינויים מהותיים וחדשניים:

  • עלויות נמוכות – תמחור מחיר המערכת יהיה גמיש ונמוך יותר. ניתן יהיה לתמחר את מחיר השימוש בענן, נמוך יותר, כיון שהוא יהיה תלוי שימושים במשאבים- מודל ה-SaaS ויותאם לצרכי הלקוחות, על מנת שיוכלו לשלוט בהוצאות.
  • החיבורים יהיו מבוססי רשת. לא יהיה צורך בציוד קנייני מסורבל ומחיבורי PRI מיושנים. החיבור לענן ייעשה ברשת סגורה של בזק או באינטרנט הציבורי.
  • השירותים שיינתנו דרך הענן הם ללא מגבלה כלשהי. היקף השירותים יהיה אינסופי. להבדיל, ממרכזיית ה- IP-Centrex בה המשתמש מוגבל לשירותים מסוימים שקיימים במערכת, במרכזיית הענן- אין מגבלה: שילוב בין הסלולר והעבודה הניידת, Call Center, שיחות ועידה, הקלטות, CTI, CRM, שילוב במערכות משרד האחורי, מערכות הגנה ועוד.
  • מערכת השליטה והניהול דרך הענן היא מקפצה גבוהה בתחום זה. ניתן יהיה להפחית או להוסיף משאבים בלחיצת כפתור פשוטה, ממכשיר קצה של המנהל.
  • ציוד חדיש וטכנולוגיות מתקדמות, איתם עובד הענן, יאפשרו שימוש בסוגים של ציוד קצה בכל מקום ועם כל רשת. הדבר יביא לחיסכון נוסף בעלות הענן בעזרת היכולת להשתמש בטכנולוגיות החדישות ביותר שיש בעולם התקשורת, כמו ה-WebRTC, וישדרג את יכולות מערכת הטלפוניה והתקשורת בענן.
  • מהירות הקמת המערכת וללא צורך בהמתנה לטכנאים. הענן הוא שירות, שעובד בגישת ה-On-Demand. בתוך כ-10 דקות מקימים מערכת טלפונית הכוללת וידיאו, והמערכת עסקית עובדת באופן מידי מכל מכשיר קצה, בכל מקום ועל כל רשת. מלבד חיבור לאינטרנט- אין צורך בדבר נוסף.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים