ליצור חיים חדשים במשרד

החלטתם לשפץ ולרענן את המשרד שלכם? נפלא. לפני שאתם רצים להוציא כסף על שולחנות יקרים, כיסאות תואמים ופינת קבלה נוצצת חשוב שתשימו לב לעוד אלמנטים, שיכולים לשדרג את חווית השהות שלכם בבית העסק. להלן כמה רעיונות שיכולים להיות שימושיים עבורכם בשיפוץ הבא
Businesswoman Phoning

החלטתם לשפץ ולרענן את המשרד שלכם? נפלא. לפני שאתם רצים להוציא כסף על שולחנות יקרים, כיסאות תואמים ופינת קבלה נוצצת חשוב שתשימו לב לעוד אלמנטים, שיכולים לשדרג את חווית השהות שלכם בבית העסק.

בזמן שאת רוב היום אנו עושים בתוך חלל ממוזג כלשהו, עם תאורה מלאכותית או שילוב של תאורה מלאכותית ותאורה טבעית, אנו מתרחקים מעולם הטבע. דבר זה מכניס אותנו בתת ההכרה לסביבה לחוצה ותובענית יותר. אחד החידושים המעניינים באדריכלות ועיצוב כיום הוא הנטייה להכניס קצת את "הטבע" לתוך המשרד שלך.

להלן כמה רעיונות שיכולים להיות שימושיים עבורכם בשיפוץ הקרוב:

  1. עציצים

אם יש אלמנט אחד שאף פעם לא יהיה מיותר, באף בית עסק, הרי שמדובר בעציצים. עציצים וצמחים נותנים לנו את ההרגשה שאנחנו בסביבה המכילה חיים. חשוב להתאים את אופי הצמחייה לאופי המשרד ולבחור בעציצים בגדלים מתאימים לחלל. אלו יכולים להיות שורת עציצונים על שולחן לובי הקבלה, וזה יכול להיות העציץ הגדול של חדר ישיבות שבכלל נתלה מהתקרה. חשוב לתת תחושה של ירוק ופריחה במשרד. סקרים נרחבים הראו שעובדים חשים "מאושרים" יותר במקום העבודה שלהם, כאשר במקום העבודה הם נחשפו לצמחיה.

  1. "קירות נושמים"

חידוש מעניין בקירות משרדיים הוא ה"קירות הנושמים". מדובר בקירות שהצמחייה משולבת בתוכם על ידי שימוש בצמחים מטפסים.

דמיינו לעצמכם כניסה לחדר ישיבות שקירותיו עשויים מצמחייה נושמת, והכיסאות בו מעוצבים כריהוט גן? בעזרת קירות נושמים ניתן לבנות מחיצות מעניינות ולא שגרתיות ולתת ביטוי גם בין כתלי המשרד לצמחיה ולטבע ובכך לייצר אווירה של "חוץ" בתוך "פנים".

  1. אקווריומים

אקווריומים הם אלמנט משרדי מושלם. בין אם מדובר בקערה קטנה על שולחן הקבלה ובין אם מדובר באקווריום ענק בחדר המנהל. התנועה שיוצרים הדגים במים והצמחייה באקווריום משרה תחושת רוגע, ונותן לעין משהו צבעוני להתמקד בו.

אחד החידושים בתחום הוא שילובם של אקווריומי-ענק בתוך הקירות המובילים לחדרי המשרד (קירות שקופים העשויים מזכוכית מחוסמת) המקנים תחושה של תנועה בתוך חלל סטטי, יחד עם ניקיון ורגיעה.

  1. מסגרות דיגיטליות

בעידן של היום, אין צורך להסתפק בתמונה אחת קבועה על הקיר. תוכלו לרכוש מסגרת דיגיטלית (או מספר מסגרות), שבה תוכלו להקרין מצגת מתחלפת של תמונות לפי טעמכם. אלו יכולות להיות תמונות נוף, ולהיפך, תמונות הסבר על אופי המשרד שלכם, שהלקוחות היושבים בפינת ההמתנה יכולים להיחשף אליהם. השילוב של "מסכים חיים" בתוך קירות הופך להיות פופולרי מאוד בשנים האחרונות ומסתמן גם כפתרון לא יקר משמעותית.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים