כך תקדם את האתר שלך באינטרנט כבר עם העלייה הראשונית לאוויר

אתר נועד, בראש ובראשונה, לייצר כסף עבורך, או אם נהיה יותר מדויקים, עבור העסק שלך. בדחייה של קידום האתר לאיזו שהיא נקודת זמן בעתיד, מפספסים בעלי העסקים אפשרות בטוחה להתחיל לקבל פניות נכנסות ("לידים חמים") מהאינטרנט, של לקוחות שממש ברגע זה זקוקים לשירותים שלהם. במאמר שלפניך תלמד, בין היתר, למה בכלל העסק שלך צריך אתר, וכיצד תקדם אותו כבר עם עלייתו הראשונית לאוויר וללא כל תשלום
Business man clicking a search button

בישראל של היום, שנת 2015, מעטים הם בעלי העסקים שעדיין לא מודעים לכוחו העצום של האינטרנט ככלי שיווק מרכזי לעסק שלהם.

ואכן, רוב הנתונים הסטטיסטיים מהזמן האחרון מראים כי רוב בעלי העסקים במדינה מחליטים די בתחילת דרכם להקים אתר אינטרנט שישמש את העסק שלהם.

זוהי החלטה לא רק נבונה, אלא גם נכונה.

לעומת זאת, מפתיע אותי כל פעם מחדש סוג התשובות שאני מקבל מבעלי עסקים לשאלה: "מדוע הקמת לעצמך אתר?".

הרבה מהם עונים: "כי כיום לכולם יש אתר, כולל למתחרים שלי, אז לכן גם אני צריך שיהיה לי".

אז, נכון שכיום לכל עסק כמעט יש אתר, אך האם זו סיבה מספיק טובה להשקיע אלפי שקלים בהקמת אתר ובתחזוקו? לשם מה, כדי שיהווה בסופו של דבר "כרטיס ביקור אלקטרוני" ותו לא?

לעניות דעתי, בעלי עסקים חוטאים בכך בעיקר כנגד עצמם.

אסביר בקצרה מדוע.

דינה פתחה מכון קוסמטיקה בהרצליה, עמוס פתח משרד לעריכת דין בתחום מקרקעין במודיעין. מה הטעם בהקמת אתר אם לקוחות אפשריים המחפשים ב"גוגל" מכון קוסמטיקה בהרצליה או משרד עריכת דין במקרקעין במרכז לא "יגיעו" לאתר של דינה או עמוס?

הרי זה לא סוד שאם האתר שלך לא נמצא באחת מ-10-15 התוצאות הראשונות בגולל – הרי שאתה בבחינת "לא קיים".

וכאן, אנחנו מגיעים גם לטעות העיקרית שעושים בעלי העסקים בנוגע לשיווק העסק שלהם באינטרנט: אי-קידום האתר שלהם מיד עם הקמתו ודחיית ההחלטה על קידום האתר שלהם למתישהו ב"המשך".

אתר נועד, בראש ובראשונה, לייצר כסף עבורך, או אם נהיה יותר מדויקים, עבור העסק שלך.

בדחייה של קידום האתר לאיזו שהיא נקודת זמן בעתיד, מפספסים בעלי העסקים אפשרות בטוחה להתחיל לקבל פניות נכנסות ("לידים חמים") מהאינטרנט, של לקוחות שממש ברגע זה זקוקים לשירותים שלהם.

מקור הטעות של מרבית בעלי העסקים היא בתפישה המוטעית שלהם, לפיה נדרש זמן רב לקדם את האתר.

תפישה מוטעית נוספת היא שההוצאה הכספית הנדרשת לכך, היא עצומה, ושהיא תהווה "הוצאה קבועה" של חודש בחודשו, לאורך שנים ארוכות.

האמת היא אחרת לגמרי:

  1. אם תתמקד, תכתוב ותטמיע בתכנים, במאמרים, בכותרות ובכלל במלל של האתר, את אותם "מונחי חיפוש" שמן הסתם הם גם פחות "תחרותיים" בגלל שהם ספציפיים יותר, מדויקים יותר ומובחנים יותר, כמו: "עורך דין לענייני משפחה בתל אביב" ולא רק "עורך דין" שהוא מונח כללי מאוד, תוכל בד בבד עם העלאת האתר לאוויר, ליהנות מפניות נכנסות רבות ואיכותיות של לקוחות פוטנציאליים המחפשים ספציפית את שירותי או מוצרי העסק שלך ושיקדמו, אגב כך, את האתר של העסק שלך.
  2. אם נעשית עבודת קידום אתר טובה כזו ובשלב מוקדם שכזה, הרי שלרוב אין צורך בקידום קבוע ומתמשך מדי חודש בחודשו "לתחזק" את ההצלחה באמצעות קידום נוסף.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים