לא על הקיר לבדו: על שימוש של טפטים לאווירה בעיצוב המשרד

אם הדימוי החזותי שעולה בראשכם הוא של קיר צהבהב מתקלף במקומות שונים עקב דבק שנחלש או כל מיני דוגמאות אוריינטליות על הקיר, אתם חיים אי שם בעבר. כנראה בשנות השבעים, מקסימום בשנות השמונים של המאה הקודמת. כיום, יש מגוון עצום ורחב של טפטים בכל מיני גדלים ודוגמאות, שיכולים לתת פתרון נהדר לבעלי עסק שרוצים לרענן את חזות בית העסק שלהם, בלי להוציא המון כסף על שיפוצים.
Digital Life of Color

לא על הקיר לבדו: על שימוש של טפטים לאווירה בעיצוב המשרד

מאת: כתבת "הטורבו העסקי"

בואו נתחיל בשאלה קטנה: מה עובר לכם בראש כשאתם שומעים את המילה טפט?

אם הדימוי החזותי שעולה בראשכם הוא של קיר צהבהב מתקלף במקומות שונים עקב דבק שנחלש או כל מיני דוגמאות אוריינטליות על הקיר, אתם חיים אי שם בעבר. כנראה בשנות השבעים, מקסימום בשנות השמונים של המאה הקודמת.

כיום, יש מגוון עצום ורחב של טפטים בכל מיני גדלים ודוגמאות, שיכולים לתת פתרון נהדר לבעלי עסק שרוצים לרענן את חזות בית העסק שלהם, בלי להוציא המון כסף על שיפוצים.

ניתן להשיג אף טפטים שיכולים להיות מודבקים על התקרה ועל הרצפה וכאלו שמגיעים עם דוגמאות תלת מימדיות של חללים שלמים.

תהיתם אי פעם איך זה יהיה לעבוד באחת ממיליון הלשכות בארמון וורסאי?

טפט שמורכב על קיר שלם ואף על התקרה יכול לתת לכם אשליה של חללים תלת מימדיים מעניינים ומיוחדים.

המגוון הרחב של הטפטים מאפשר גם שימוש בטפטים המחקים טקסטורות שונות מעולם החי והצומח. תמיד חלמתם לעבוד בתוך יער ירוק עד, עם ציפורי שיר אקזוטיות שמצייצות ברקע? עם טפט שמדמה סבך ג'ונגל ירקרק, זו אפשרות ריאלית לחלוטין.

שימוש נוסף לטפטים יכול להיות דווקא בשדרוג רהיטים וחפצים שקיימים כבר במשרד שלכם. נאמר וארונית הקלסרים במשרד הקבלה עשויה מתכת, פינותיה חלודות והיא נראית במצב "לא מזהיר". בעזרת טפט תוכלו לשנות את המראה של הארונית, כך שתראה כאילו היא עשויה מעץ טבעי, במבוק  או אפילו חלוקי נחל.

מי אמר שחייבים לשים טפט על כל הקיר?

תוכלו גם לקחת רק חלק מהקיר, שנתחם  עם מסגרת והודבק עליו בו טפט צבעוני, ובעזרת תאורה מיוחדת לאלמנט כזה, יצרתם אלמנט מרענן של צבע, המוסיף טאצ' מיוחד שיתפוס את העין במשרד.

ומה עם הרצפה?

נאמר והרצפה במשרדכם היא רצפת בטון, אפורה ומשמימה. בעזרת טפט ייעודי לרצפות תוכלו לשנות את המראה שלה כך שתראה כמו כר דשא רענן, חלוקי נחל, ואפילו פרקט עץ מרהיב בשלל צורות.

כיום, עם טכנולוגיית החומרים המתקדמות כמעט כל דבר יכול להיות מודפס עבורכם על חומרים שאינם מתבלים לשנים רבות, המראות שניתן להשיג בעזרת טפטים הם מגוונים להפליא.

צאו מהדימוי של "טפט לקיר זה ישן , כמו דירת שיכון של שנות השמונים", וגשו לחנויות הריהוט המשרדי.

תופתעו לגלות שם עולם שלם של צבעים ומרקמים שיכולים לשדרג את המשרד שלכם, בעלות זולה הרבה יותר מאשר שיפוץ ובנייה אמיתיים.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים