"לשבת – לקום": כללים לבחירת כיסא משרדי נוח

גנון החיים המודרני שבו רוב פעילות האדם מתבצעת בישיבה גם במגרש הביתי, יוצר מתכון בטוח לבעיות גב. לכן, מידת התאמת הכיסא המשרדי החל מזה של הפועל הזוטר ועד לזה של הבוס הגדול, היא חשובה מאוד לעובד ולסוג הפעילות בה הוא מתעסק. מכיוון שכך, בחירת הכיסא המשרדי לך ולעובדיך צריכה להתבצע לאחר שקלול הנתונים המתאימים: סוג הפעילות ומידות האדם היושב בו, יחד עם נוחות, עיצוב ומחיר. דבר אחד בטוח: אסור להתפשר באשר לנושא הנוחות בכיסא.
打ち合わせ

"לשבת – לקום": כללים לבחירת כיסא משרדי נוח

מאת: לימור שטרן

כיסא משרדי הוא אינו עוד רהיט או חפץ במשרד, אלא פריט חשוב שעליו מבלים את רוב שעות העבודה.

יחד עם זאת, סגנון החיים המודרני שבו רוב פעילות האדם מתבצעת בישיבה גם במגרש הביתי, יוצר מתכון בטוח לבעיות גב. לכן, מידת התאמת הכיסא המשרדי החל מזה של הפועל הזוטר ועד לזה של הבוס הגדול, היא חשובה מאוד לעובד ולסוג הפעילות בה הוא מתעסק.

מכיוון שכך, בחירת הכיסא המשרדי לך ולעובדיך צריכה להתבצע לאחר שקלול הנתונים המתאימים: סוג הפעילות ומידות האדם היושב בו, יחד עם נוחות, עיצוב ומחיר.

והכי חשוב – נוחות

מגוון הכיסאות וסוגיו הוא רחב מאוד, יש כיסאות המותאמים לסוגי עבודות שונים או ייעוד שונה: כיסא למזכירה, כיסא לישיבות, כיסא מנהלים ועוד.

אסור להתפשר באשר לנושא הנוחות בכיסא. יש לבדוק קודם הקנייה את נוחיותו של הכיסא, סוג הריפוד (מזיע/נושם), התאמת המידות לאדם היושב עליו(גבוה/נמוך), יכולת להישען בתנוחת זווית נכונה וכדומה.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים