מה עושים כשבמשרד שלנו אין נוף?

כול להיות שהמשרד שלכם נמצא בבניין משרדים מפואר בקומה ה-50, אך סביר יותר להניח, שאם זה המשרד הראשון שלכם, ואתם עסק קטן ומחוסר גב כלכלי איתן, תסתפקו בפינת נדל"ן הרבה פחות נוצצת. כך, שייתכן ורכשתם משרד קטן אך נחמד וייתכן גם כי הוא ממוקם באזור תעשייה, או שזהו משרד פנימי בתוך משרד של חברה להשכרת משרדים. בכל מקרה, הנקודה היא שאיך שלא תסובבו את זה - למשרד שלכם אין חלון. אז מה עושים? התשובות לפניכם.
Woman relaxing in chair

מה עושים כשבמשרד שלנו אין נוף?

מאת: כתבת "הטורבו העסקי"

מזל טוב! כמו שאמא שלכם קיוותה כל השנים, הגעתם לגדולות! רכשתם (מכספכם בלבד) את המשרד הראשון שלכם. אז נכון, יכול להיות שהמשרד שלכם נמצא בבניין משרדים מפואר בקומה ה-50, אך סביר יותר להניח, שאם זה המשרד הראשון שלכם, ואתם עסק קטן ומחוסר גב כלכלי איתן, תסתפקו בפינת נדל"ן הרבה פחות נוצצת.

כך, שייתכן ורכשתם משרד קטן אך נחמד וייתכן גם כי הוא ממוקם באזור תעשייה, או שזהו משרד פנימי בתוך משרד של חברה להשכרת משרדים. בכל מקרה, הנקודה היא שאיך שלא תסובבו את זה – למשרד שלכם אין חלון.

אז מה עושים?

ראשית הדבר הכי חשוב שתצטרכו לדאוג לו, הוא לתאורה תקינה. רצוי לשחק עם תאורה חמה ותאורה קרה, על מנת להגיע לגוון תאורה מאוזן שייתן כמה שיותר תחושה של תאורת אור יום.

  1. ראשית, פתרון תאורה מעניין הוא להכין תאורה שניתנת לוויסות לפי הזמן השונה ביום. תופתעו לגלות שהמוח שלנו מפריש הורמונים שונים בשעות היום ובשעות הלילה. הימצאות יומיומית במשרד עם תאורה קבועה ובלתי משתנה, משפיעה על הפרשת ההורמונים הנ"ל (הרי אין לכם דרך באמת לדעת אם יום או לילה בחוץ- כי הרי אין חלונות) ואם היא נמשכת לאורך זמן ייתכון ותהיה לה השפעה על איכות ושעות השינה שלנו ולפיכך על תפקודנו היומיומי.
  2. שנית, במקום שאין חלון, ניתן לייצר "חלון". נסו לתכנן את עיצוב המשרד כך שתקצו מקומות ל"חלונות". זה יכול להיות גומחה בקיר, כל הקיר, או קיר שלם שיש תאורה על החלונות מאחוריו כך שמתקבל מראה כאילו הוא באמת חלון מואר. נסו לקחת את החיסרון הזה למקום של יתרון. אם אין לכם נוף אמיתי, אתם יכולים לייצר איזה נוף שתרצו. מה עושה לכם את זה יותר? נוף של חופים בתאילנד או להיפך- אורותיה של העיר הגדולה? ואולי בכל זה יער עם קולות ציוץ של ציפורים? ואולי במקום חלון צמוד לקיר, תעדיפו לעצב את התקרה כך שתראה כאילו אתם נמצאים בתחתיתו של אגם מים? כל מה שאתם צריכים להפעיל פה, זה את הדמיון וגם כמה עזרים טכניים. אז, הסתכלו באתרים של טפטים. בעזרת טפט הנפרש לאורכו של קיר (או תקרה) תוכלו לשוות למשרד שלכם תחושה של מקום קסום, והלקוחות אפילו לא יספיקו להפנים שאין זה חלון אמיתי.

חשוב לזכור רק לשלב את שני האלמנטים יחד. לאחר שבחרתם את החלון שאתם רוצים ליצור, חשוב לשלב תאורה שתתאים לו. תוכלו אף להגדיל את אשליית ה"חלון" במידה ותוסיפו לו מסגרת או אף תריסים ווילונות שייצרו תחושה "ביתית" יותר. בהצלחה!

 


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים