משחק הכיסאות

לעיתים קרובות משנדמה לנו, החשיבות של כיסאות, שולחנות וארונות לתדמית של המשרד שלנו מכרעת. שולחנות, כיסאות וארונות יהיו מן הסתם האביזרים שתתקלו בהם הכי הרבה בעבודה היומיומית שלכם, ולכן חשיבותם גבוהה ביותר. לכל ריהוט יש את התפקיד שלו. הסבר מעמיק יותר במאמר שלפניכם.
empty manager office with luxurious furniture

 

משחק הכיסאות

מאת: כתבת "הטורבו העסקי"

יש שימעיטו בחשיבות של כיסאות, שולחנות וארונות לתדמית של המשרד שלנו, אבל היות ושולחנות, כיסאות וארונות יהיו מן הסתם האביזרים שתתקלו בהם הכי הרבה בעבודה היומיומית שלכם, חשיבותם גבוהה. בהרבה מן המקרים גבוהה ביותר.

השולחנות

בבואכם לבחור שולחן חשוב שתגדירו קודם כל את היעד שלו: האם מדובר בשולחן לפינת קבלה, האם מדובר בשולחן לעבודה שוטפת, האם משטח העבודה מרבה להתלכלך, האם מדובר בשולחן מנהלים?

במידה ובחרתם את השולחן שישרת את מטרותיכם בצורה המירבית, נשאלת השאלה, כיצד למקם אותו בחלל.

שולחן רחב ומאסיבי, הנמצא בתוך חדר צר וקטן, ייתן תחושה של דחיסות וקלסטרופוביה. מצד שני, שולחן אוורירי עם רגלי מתכת ומשטח זכוכית שקופה, יוכל להיעלם בחלל גדול מדי. לכן חשוב להתאים את השולחן לא רק לפונקציונליות , אלא גם לחלל שבו הוא ימוקם.

הכיסאות

כשמדובר בכיסאות לעובדים חשוב לבחור בכיסאות שיהיו בעלי מבנה יציב ונכון עבור הגב והנוחות של המשתמשים, בד בבד עם התאמה לשאר הריהוט הנמצא בחדר.

כשמדובר בכיסאות בפינת המתנה חשוב שיהיו נוחים מצד אחד, ומאידך, מתאימים לקו העיצוב של פינת הקבלה (למשל כסאות בר, במידה ופינת ההמתנה היא ליד "בר קפה" או כסאות פלסטיק צבעוניים עם רגלי מתכת, במידה ומדובר במשרד בעל תדמית צעירה ורעננה).

מאידך יכול להיות ותבחרו בכלל בכורסא ארוכה מרופדת, עליה מספר אנשים יכולים להמתין יחדיו, או בריהוט כבד מעץ במידה וברצונכם לשדר תדמית מאופקת וסולידית.

הארונות

ארונות נותנים לנו את האפשרות לאחסן דברים בבית העסק שלנו ותפקידם העיצובי בעל חשיבות גדולה. במידה והעסק שלנו הינו מקום דחוס, וחלל קטן במיוחד, פתרון כמו ארון המעוצב בהתאמה אישית יכול לתת לא רק הרגשה של מרחב מרווח יותר אלא גם של סדר וארגון בבית העסק.

דמיינו לעצמכם משרד ובו כל הארונות אינם נראים לעין אלא בעצם נראים כחלק מהקיר. כך הפכנו את הארון שהוא ליבו של האחסון במשרד, לחלק אינטרגלי וכמעט "אינו תופס מקום" בבית העסק.

או להיפך, לפעמים אלמנט הארון הוא זה שיכול לשבור עבורנו את החלל ולייצר "מחיצה" בין אזורי הפונקציונליות של בית העסק.

כל ריהוט והתפקיד שלו – ההדגמה

נאמר והארון הוא ארון מדפים פתוח, הבנוי בצורת "כוורת" של תאים, הוא יוכל לחצוץ בין עמדת הקבלה לעמדת פינת הקפה של המשרד. כך, ארון שבנוי לאורכו של כל הקיר במשרד ושתאים ספציפיים בו צבועים בצבעים "שוברי שגרה", מייצר פונקציונליות מחד, ותדמית "צעירה ושובבית", מאידך.

בנוסף, ייתכן ויהיה לנו צורך בארונות שאינן בגודל מלא אלא בשידות עם מגירות. אלמנט עיצובי קטן כמו צבע שונה לכל מגירה, יכול להשפיע רבות על הקו העיצובי של המשרד.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים