5 כלים הכרחיים להגדלת המכירות באינטרנט

איך מגדילים את המכירות דרך הפלטפורמה הנהדרת הזאת הקרויה רשת האינטרנט בצורה הנכונה, הטובה והאפקטיבית מה ביותר? העצות המרכזיות וההכרחיות במאמר שלפניכם.
Royalty-Free Stock Photography by Rubberball.com

כולנו היינו רוצים להגדיל את המכירות שלנו. שיטה אחת היא דרך האינטרנט. אז, מה עושים כדי למקסם את הרווחים הכספיים שלכם שם?

1. תבינו שתהליך המכירה אורך זמן הוא אינו מיידי.

יש משהו בסיסי שחייבים להבין. כל לקוח פוטנציאלי שקולט שהוא נמצא בתהליך מכירה כלשהו, הוא מייד עוטה על עצמו שריון שקשה מאוד לחדור דרכו.

לרוב האנשים יש הנטייה, לחשוב על ההצעה שלך קצת, ואז להתחיל לחשוב ברצינות איך להתקדם.
לפיכך , זו טעות לצפות שהקונים הפוטנציאליים שלכם ילכו נגד אמונות והרגלים הטבועים בהם ויקנו מיד שירות ו/או מוצר.

לכן:

2. תגדילו באופן שוטף את רשימת התפוצה?

כדי להתחיל ליצור איזושהי היכרות בסיסית ומינימלית וכמובן על מנת ליצור אמון , אנחנו נציע להם תוכן אמיתי ובעל ערך בחינם בתמורה לכתובת האי-מייל שלהם. בדרך הזאת נוכל לבנות איתם נוכל לשלוח מייל ראשוני ולבנות איתם מערכת יחסים המבוססת על אמון וערך קודם כל, ורק אז נוכל לגשת להציע להם הצעה ולבצע את המכירה.

3. תגלו מה הסיבה האמיתית ש"משפכים שיווקים" לא באמת עובדים.

כל מומחי השיווק באינטרנט ייעצו לכם לפרסם את המוצר שלכם על ידי הפניית תנועת גולשים לדף נחיתה, מתוך מטרה לגרום לקונה הפוטנציאלי להתקדם בתהליך המכירה, ולהכניס אותם ל"משפך" שמטרתו להגיע למכירה כמה שיותר מהר.
ה"משפך" הוא לרוב רצף של הודעות אי-מייל שנשלח על ידי תוכנת דיוור אוטומטית כאשר כל אחד מהם מכוון את הקונה הפוטנציאלי לעמוד מכירה כלשהו.

אם זה לא עובד עבורך, זה בסדר. זה כבר לא עובד גם אצל אחרים. הסיבה שגישה זו לא תעבוד היא כי רוב האנשים לא קונים דרך מייל אוטומטי ששוב מנסה למכור משהו. אנשים לא קונים ממישהו שהם עדיין לא מכירים, במיוחד כשאר מדובר על שירות או תהליך אישי שהלקוח הפוטנציאלי אמור לרכוש ממך באופן אישי.

4. תבנו קמפיינים רב שלביים, המבוססים כולם על התקרבות ללקוח הפוטנציאלי שלך.

כל קמפיין שיווקי וכל אי מייל ללקוחות שלך אמור ליצור עוד ועוד אמון בינך וללקוח הפוטנציאלי שלך. כלומר, הלקוח שלך צריך לשמוח לקבל ממך מייל (דואר אלקטרוני) ועוד מייל, ולהבין שהוא מקבל תוכן איכותי שהוא יכול להשתמש בו. כל מייל אמור ליצור חוויה אצל הלקוח שלך.
אם אתה מוכר שירות או מוצר מסוים, הלקוח הפוטנציאלי שלך צריך לדעת שהוא עושה את העסקה הכי טובה והכי משתלמת שכמובן גם תפתור בעיה עבורו.

5. תעקבו אחר התנהגותו של הלקוח הפוטנציאלי.

אנחנו כמשווקים באינטרנט חייבים לעקוב אחר הפעולות שהלקוחות הפוטנציאליים שלנו עשו.
כלומר לעקוב אחר מספר הכניסות לאתר, לעקוב מאיזה דף מכירה הם הגיעו לאתר שלנו, כמה זמן הם שהו בכל דף באתר.
כמובן אנחנו חייבים לבדוק את כל מקורות התנועה לעסק שלנו באותו האופן.

לדוגמא: אם עשינו פרסום בפייסבוק : עלינו לבדוק כמה עלה כל קליק, כמה מתוך מי שהקליק אכן השאיר פרטים בדף מכירה, ואם אכן אותו לקוח התעניין מעבר להשארת פרטים ונכנס לאתר האינטרנט שלנו ועוד.

פריצת הדרך לעסק שלך תהיה מאיסוף מידע אמיתי של ערוצי-השיווק שלך.

 


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים