תקבע בעצמך את המסגרת המירבית של האשראי

אל תתבייש לקבוע לעצמך את המסגרת המירבית של האשראי אשר אתה נותן ללקוח. עדיף להתמודד עם עזיבת לקוח קיים או פוטנציאלי, מאשר התמודדות עם תהליך גבייה ארוך ויקר שלעתים לא מסתיים כשמלוא שוויה של הסחורה מוחזר לך.

במידה ולקוח שכבר קיבל את הסחורה ממך חורג בזמן או בהיקף של מסגרת זו, אל תעניק לו עוד אשראי ואל תספק לו עוד סחורה או שירות.

בעשותך זאת, אולי תאבד בכך לקוח אבל בראייה אסטרטגית אתה מקטין את סיכוניך בניהול העסק ונמנע מפתיחת פערי- אשראי גדולים.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים