הקשב לצורכו של הלקוח

אנשים מתעסקים יותר מידי במוצר ופחות מידי בצורך של הלקוחות. המוצר חייב לתת מענה חזק לצורך האמיתי של הלקוחות. אם זה קיים, העובדה שיש 100 עסקים כאלה, זה לא משנה. הסוד הוא בעסקים אקטיביים שנלחמים על הלקוחות. אם אתה נח על זרי הדפנה – לא תצליח. דרך אקטיביות בעסקים אפשר להצליח גם בזמן מלחמה שעסקים, כביכול, משותקים. כשהשוק משחק דמקה, אני משחק מול השוק שחמט.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים