מעקב חוזר אחרי הלקוחות

הרבה פעמים לקוח מקבל מאיתנו הצעה במייל, אך איננו מחזיר תשובה. אין לנו דרך לדעת מדוע עדיין לא ענה לנו הלקוח. ייתכן והמייל לא הגיע ליעדו, ייתכן ותיבת האימייל שלו מוצפת בהצעות עסקיות, וייתכן גם שאין ברצונו להשיב. חשוב לעשות מעקב חוזר אחרי הלקוחות. דרך טובה לעשות זאת היא לצלצל ללקוח ולהציע לו כי תעברו יחד על פרטי ההצעה אשר נשלחה אליו במייל ותוכלו לענות במיידית על כל שאלותיו. טיפ נוסף יהיה לקבוע עם הלקוח זמן שנוח לו לדבר על ההצעה שלנו, ובכך ליצור מסגרת זמן מדוייקת וקבועה להמשך המעקב שלנו על ההצעה ללקוח ויכותת הפיכתה למכירה.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים