העסק צריך שיפוץ? אל תשכח לבטח אותו

העסק צריך שיפוץ? אל תשכח לבטח אותו מאת: לימור שטרן עסק צריך שינוי ושדרוג, עליו להיות חדשני ואופנתי כדי שגם הלקוחות ירגישו רצון וצורך להתחדש- אך שיפוצים... Read more »
Builder handyman with construction tools.

העסק צריך שיפוץ? אל תשכח לבטח אותו

מאת: לימור שטרן

עסק צריך שינוי ושדרוג, עליו להיות חדשני ואופנתי כדי שגם הלקוחות ירגישו רצון וצורך להתחדש- אך שיפוצים עולים כסף וגם העלויות שמסביבם. בנוסף, בזמן השיפוץ אתה והעובדים שלך חשופים לפגיעות ולפעמים כשמתחילים שיפוץ מגלים דברים נוספים שחייבים חידוש וריענון מה שיביא לעלויות נוספות.

ביטוח לעבודות קבלניות מספק רשת ביטחון בזמן שיפוץ או בניה ומכסה כלכלית את בית העסק שלך, אותך ואת העובדים שלך.

ביטוח זה הוא מודולרי ומכיל סעיפים שונים ובהתאם לצורך ניתן להוסיף או להוריד כיסוי שאינך צריך.

אז לא משנה אם אתה משפץ, יזם או קבלן פרטי ביטוח שכזה הוא הכרחי וחשוב לבית העסק ולביטחון הכלכלי שלך. עלות הביטוח משתנה בהתאם להיקף העבודה וצורך המבוטחים בה ומגלמת בה פרטים הקשורים לכך.

בביטוח מכוסים הנזקים הבאים:

  • ביטוח שנותן כיסוי במידה ונגרם נזק עצמי במהלך העבודה למבנה, לציוד המקצועי העלול להיגרם במהלך העבודה לציוד מקצועי, מבנים או בתחום ששייך להנדסה אזרחית.
  • ביטוח על נזק שבאחריות המעסיקים שנותן כיסוי לנזקים שמתרחשים במהלך עבודת השיפוצים השוטפת, או כתוצאה ממנה, לעובדים במקרים של פציעות, מחלות ומוות.
  • ביטוח צד ג'- צד שלישי, שמגן ומכסה מנזקים שנגרמים לאנשים שאינם עובדים במסגרת עבודות השיפוץ אך נפגעו באופן ישיר מביצוע השיפוץ, כמו: מוות, פציעות, מחלות ונזק לרכוש.

 

על מנת לקבל את הכיסוי הרחב והמתאים ביותר לצורך העסק שלך, רצוי לבחון את הפרמטרים הייחודיים שמרכיבים את עבודת השיפוץ או הבנייה של העסק ולהרחיב את הכיסוי הביטוחי בהתאם לכך. אל פוליסת הביטוח המכסה בזמן עבודות קבלניות ניתן להוסיף גם ביטוח אחריות מקצועית, כיסוי במקרה של תכנון עבודה לקוי, כיסוי לפריצות וגניבות, ביטוח מפני נזקי טבע ועוד.

מומלץ להתייעץ עם מומחי ביטוח שעוסקים בתחום זה ולקבל מהם מידע על יכולות הכיסוי הנרחבות ובהתאם לצרכים המיוחדים הדרושים לך ולעסק הספציפי שלך. הם יספקו לך את המוצרים הביטוחיים שיתאימו ויכסו באופן המושלם ביותר את החשש מפני הפסדים ונזקים כלכליים מתמשכים בגין שיפוץ או בניית העסק שלך.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים