שיטות שונות להגדלת מכירות בחו"ל

אני רוצה לדבר איתכם על שיטה מדהימה שקיצרה לי את הדרך לאיתור ולגיוס מפיצים חדשים בשוק הבינלאומי והגדילה לי את היקף המכירות באופן בלתי נתפס. השיטה היא... Read more »
Client. Couple meeting financial adviser for real estate project

אני רוצה לדבר איתכם על שיטה מדהימה שקיצרה לי את הדרך לאיתור ולגיוס מפיצים חדשים בשוק הבינלאומי והגדילה לי את היקף המכירות באופן בלתי נתפס.

השיטה היא בעצם לרכוש לכם חברים של ממש בחברות המייצרות מוצרים משלימים למוצר שאתם מוכרים.

למה בעצם הכוונה? 

המפיץ בשוק היעד, איתו אתם רוצים לעבוד, בדרך כלל מחזיק בסל המוצרים שלו, מוצרים נוספים מקטגוריות שונות או קרובות לשלכם. לדוגמא: אם העסק מוכר מוצר כמו בקר להשקיה, מוצרים משלימים בתחום הזה יכולים להיות טפטפות או מסננים. דוגמא נוספת: אם העסק שלכם מוכר וופלים כשרים, מוצרים משלימים יכולים להיות שוקולדים כשרים או עוגות כשרות.

כדאי שאתם כבעלי עסק קטן או בינוני תאתרו את המוצרים המשלימים הללו וצרו קשר קרוב וחברי עם מנהל המכירות או סמנכ"ל השיווק הבינלאומי המשווק אותם למפיצים שאתם רוצים לעבוד איתם.

אם באמת תשכילו ליצור מערכת יחסים טובה והדדית, תוכלו להועיל אחד לשני בדרכים שלא העליתם על דעתכם. זה כמעט כמו לגייס איש מכירות בינלאומי נוסף, שכן גם הוא מבקר בשווקים, אוסף מידע ויכול לעשות עבורכם עבודת שיווק נהדרת.

במקביל, תוכלו לסייע אחד לשני במידע רב-ערך כגון: באילו שווקים כדאי לפעול עכשיו, איפה ומתי יש תערוכות טובות, מי השחקנים העיקריים בכל שוק, עם מי כדאי לעבוד בטריטוריה מסוימת, הפניות ללקוחות פוטנציאליים והמלצות אחד על השני, מידע על לקוחות ומפיצים שנמצאים בקשיים כספיים או שיש להם מוסר תשלומים גרוע, מידע על פרויקטים חדשים והזדמנויות מעניינות ועוד.

מעבר למידע שאתם יכולים לחלוק, הם יהיו חלק מהעולם החברתי שלכם. אתם תיפגשו עם האנשים הללו בתערוכות בינלאומיות וכנסים שונים. באירועים מעין אלה, זה הרבה יותר נחמד ונעים להיות מוקפים בחברים ובאנשים שאתם מכירים. כמו כן לאור העובדה, שהם מכירים חלק לא מבוטל מהמפיצים ומהלקוחות איתם תעבדו, הם בהחלט יכולים לסייע לכם במימושה של עסקה בעיקר על ידי המלצה חמה למפיץ או מילה טובה לאחר.

כמו כן, יש לא מעט אפשרויות אחרות של שיתוף פעולה, כמו: שכירת ביתן משותף בתערוכות או בירידים, יצירת מארזי- מוצרים משותף, מינוי אנשי שיווק משותפים ואפילו ארגון אירועים משותפים שישימו דגש על שיתוף הפעולה של שתי החברות או העסקים הקטנים והבינוניים.

אני יכולה להעיד על עצמי, כי במהלך שנותיי בתחום העסקים והשיווק הבינלאומי, רכשתי לא מעט חברים נפלאים וקרובים, שההיכרות העסקית בינינו קירבה אותנו מאוד וגרמה לנו להיות חברים קרובים גם בחיים האישיים.


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים