היתרונות בהכנסת פתרונות טלפוניה חכמים ומתקדמים לעסק שלך

כל עסק קטן או בינוני זקוק כיום לפתרונות טלפוניה חכמים ויעילים על מנת לספק מענה יעיל ואיכותי ללקוחות, לייעל את עבודת הארגון ולצמצם בעלויות תקשורת. העידן הטכנולוגי בו אנחנו חיים מציב אתגרים רבים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים ועליהם לצעוד עם הזמן ולהתאים פתרון טלפוניה חכם, יעיל ומתקדם המתאים ביותר לצרכים המשתנים של העסק ולתנאי- השוק המשתנים במהירות גבוהה. על היתרונות בהכנסת פתרונות טלפוניה חכמים ומתקדמים לעסק שלך במאמר שלפניכם.
電話をかける making a phone call

היתרונות בהכנסת פתרונות טלפוניה חכמים ומתקדמים לעסק שלך

מאת: אנטולי לסנבסקי, מומחה במיגון עסק וטלפוניה.

כל עסק קטן או בינוני זקוק כיום לפתרונות טלפוניה חכמים ויעילים על מנת לספק מענה יעיל ואיכותי ללקוחות, לייעל את עבודת הארגון ולצמצם בעלויות תקשורת. העידן הטכנולוגי בו אנחנו חיים מציב אתגרים רבים לבעלי עסקים קטנים ובינוניים ועליהם לצעוד עם הזמן ולהתאים פתרון טלפוניה חכם, יעיל ומתקדם המתאים ביותר לצרכים המשתנים של העסק ולתנאי- השוק המשתנים במהירות גבוהה.

כיום, כמעט כל עסק נדרש להתקין מרכזיה משוכללת ומתקדמת על מנת לספק מענה מקצועי ומהיר ללקוחות, להשיג יתרונות יחסיים על פני המתחרים, לייעל את השירות ואת תהליך המכירה בעסק, ולחסוך בעלויות ובמשאבים.

קיימים בשוק סוגי מרכזיות שונים. להלן העיקריים שביניהם: מרכזיות אנלוגיות הנחשבות לוותיקות ביותר, מרכזיות היברידיות שהן מרכזיות אנלוגיות עם חיבור ל-IP, מרכזיות דיגיטליות המותקנות על התשתית והחומרה שכבר קיימת לרוב בעסק, מרכזיות IP הנחשבות למתקדמות ומציעות פתרון טלפוניה על גבי רשת האינטרנט ופונקציות שימוש מתקדמות רבות .

במקביל, בזמן האחרון, ניתן למצוא פתרונות חדשים כמו מרכזיית IP  בענן. לכל מרכזייה רמת תחכום שונה ויש מגוון חברות המשווקות פתרונות בתחום.

מרכזיה יש לבחור על פי מספר משתמשים ועומס הטלפונים בעסק ובהתאם לאופי הפעילות העסקית, מיקום העסק ושלוחותיו ולפי התחשבות בתכנון עתידי להתרחבות העסק, לקליטת עובדים חדשים ועוד.

מערכות הטלפוניה המתקדמות כמו מרכזיות IP  מאפשרות, לעסק ליהנות מחיסכון כספי ניכר בהוצאות התקשורת ובשיפור וייעול העבודה. ניתן לחבר את הטלפונים הסלולריים כשלוחה למרכזייה ובכך לשפר את התקשורת, לספק מענה מהיר ולשפר את תהליכי המכירה. בנוסף ניתן לחבר את המרכזייה למערכת ה-CRM  או לתוכנה הייעודית של העסק ולצפות במסכים עם הפרטים על הלקוחות או הספקים בזמן השיחה.

למרכזיות IP  יש יתרונות רבים והן מאפשרות פתרונות תקשורת מתקדמים. כך, לדוגמא: ניתן לתעל ולהקליט את השיחות הנכנסות, להגדיר שלוחות למענה בעת עומס על מרכזייה, ליצור מערכת לטיפול בתורים ועוד מגוון פתרונות חדשניים ואיכותיים. הדבר נמצא לא רק כמשפר עד מאוד את ביצועי-העסק, אלא כמאפשר חיסכון כספי ניכר בהוצאות התקשורת.

אחד היתרונות הבולטים בהטמעת מערכת טלפוניה חדשה היא שברוב המקרים ניתן להתקין  את פתרון התקשורת החדש יותר, על גבי תשתית הטלפוניה הקיימת. כמו כן, במערכות התקשורת המתקדמות והחדשות ניתן לחבר למערכת המחשבים הקיימת ולמערכת האינטרנט הקיימת על מנת לבצע שיחות של VOIP  המוזילות משמעותית את הוצאות הטלפון והתקשורת בייחוד כשהעסק מנהל שיחות ארוכות עם נציגים שונים, ספקים ולקוחות.

החיסכון הכספי מתבטא גם בניהול וניתוב שיחות יעיל יותר, חיבור טלפונים סלולריים למרכזיית IP  ואפשרות לחסוך בתשלום לספקי התקשורת השונים של העסק שלך.

 

 


המאמר ו/או המידע כאמור לעיל, הינו מידע כללי בלבד, המיועד לכלל הגולשים, ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ פרטני ואין "הטורבו העסקי" אחראי בדבר התוצאה במקרה של הסתמכות על המידע הנ"ל

אירועים